tidlig scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2015

Anonym trådstarter

hej i stuerne.

Har lige et lille spørgsmål til jer der har fået en tidlig scanning.

Hvordan stemte målet på baby overens med jeres egen beregning ift termin. 

Jeg var ud fra egen beregning 7+3 da vi var til scanning. Men hun målte spiren til kun at være 6+1!

Én gang før har jeg prøvet at blive sat mere end en uge tilbage. Og det endte ikke godt

Er der nogle af jer der har oplevet det? 

Overvejer at købe endnu en scanning. Er så bange for om den lille spire er stærk og sund  

Det skal lige siges at jeg så det lille hjerte blinke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

Chellie

Jeg blev scannet 7+0, og blev målt til 7+2. Jeg har desværre ikke noget klogt at sige, andet end, hvis du har set hjerteblink, er der stadig alle chancer for, at den har det helt fint 

Anmeld Citér

29. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

hej i stuerne.

Jeg var ud fra egen beregning 7+3 da vi var til scanning. Men hun målte spiren til kun at være 6+1!

Én gang før har jeg prøvet at blive sat mere end en uge tilbage. Og det endte ikke godt

Overvejer at købe endnu en scanning. Er så bange for om den lille spire er stærk og sund  

Jeg blev rykket hele 12 dage tilbage, fik et chok! Så jeg kunne åbenbart teste utrolig tidligt positivt . Er u dag 21+3 , så der er nødvendigvis ikke skidt, kender mange der bliver rykket wn uge tilbage - og sp et par dage frem ugen til NF . Jeg blev rykket fire - fem dage frem igen

Anmeld Citér

29. juli 2015

Benjamins'mor

Ja, med min datter var jeg til scanning fordi vi var i tvivl om hvor langt jeg var henne. Jeg havde regnet til 6 uger, da jeg testede 2 uger efter forventet mens. Men til scanning var jeg kun 5 uger henne.

I følge sidste mens første dag havde jeg termin 27 september, og i følge første scanning var termin 6 oktober, men i følge NF havde jeg termin 8 oktober (det bliver jo først fastsat ved NF). 

Anmeld Citér

30. juli 2015

julielind

Jeg blev sat 4 dage frem.Men ved at det er meget forskellige om man bliver sat frem eller tilbage. Jeg har i hvert fald hørt om mange tilfælde begge veje  og der var ikke noget galt med nogle af de fostre, da havde bare haft ægløsning på et andet tidspunkt end de regnede med. 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Diosa85

Jeg har ikke fået tidlig scanning. Men blev sat 7 dage tilbage ved Nf og har termin på søndag. 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! 

Det har beroliget mig meget! 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Dididiva

Anonym skriver:

hej i stuerne.

Jeg var til tryghedsscanning da jeg var 7+1. Lægen satte mig 8 dage tilbage. Til NF blev jeg rykket 8 dage frem igen. I dag er jeg 15+1 og der er masser af liv i babyhulen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.