Mangler sang, husker intet:) har i forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
15 svar
5 synes godt om
29. juli 2015

Muffinmus

Hørte en sang i radion, en sang jeg har glemt er super fed at danse til. Husker intet af teksten, men den er udenlandsk inspireret, har fed danserytme ala ryste mås

Den er ikke ny, muligvis nogle år gammel, muligvis F.eks ala spansk, portugisisk eller lign i stil, måske også sprog??

Den blev spillet en del en overgang, men er bare væk for mig.

kan i ikke komme med nogle forslag jeg evt kan tjekke? Er ikke en musikhus, så tekster, band mm husker jeg ikke ret tit

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

Mor1986

MariaE skriver:

Hørte en sang i radion, en sang jeg har glemt er super fed at danse til. Husker intet af teksten, men den er udenlandsk inspireret, har fed danserytme ala ryste mås

Den er ikke ny, muligvis nogle år gammel, muligvis F.eks ala spansk, portugisisk eller lign i stil, måske også sprog??

kan i ikke komme med nogle forslag jeg evt kan tjekke? Er ikke en musikhus, så tekster, band mm husker jeg ikke ret tit

Kan det være en af la ketchup eller hvad de nu hed. Husker ikke hvad sangen hed n

Anmeld Citér

29. juli 2015

Muffinmus

Ikke Ketchup, ikke Telo, ikke Gustavo... Mere Don Omar agtigt tror jeg.

Anmeld Citér

29. juli 2015

Dorthe1986

Kan det være la camisa negra med juanes

Anmeld Citér

29. juli 2015

Muffinmus

Dorthe1986 skriver:

Kan det være la camisa negra med juanes

Nej, der er mere power på den jeg leder efter. God til træning og dans.

Anmeld Citér

29. juli 2015

FrkC

Den første jeg tænkte på var 'Danza kuduro' .. Aner ikke om det er stavet rigtigt  Den er der i hvert fald gang i 

Anmeld Citér

29. juli 2015

AnonymMor

Kan det være den ? http://youtu.be/CR8logunPzQ

Anmeld Citér

29. juli 2015

Muffinmus

Rinepigen skriver:

Kan det være den ? http://youtu.be/CR8logunPzQ

Nope, lige en tand for Hurtig, en blanding i tempo af denne og den forrige tror jeg.

Anmeld Citér

29. juli 2015

AnonymMor

MariaE skriver:

Nope, lige en tand for Hurtig, en blanding i tempo af denne og den forrige tror jeg.

Okay hm evt noget med pittbull så ? Han har lavet mange ryste røv sange

Anmeld Citér

29. juli 2015

Tin

Profilbillede for Tin
MariaE skriver:

Kan det være Basshunter med "boten Anna"? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.