Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2015

Utålmodigkvinde

er det andre end mig der har testdag i weekenden, hvis mens ikke kommer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

MorTilN

Utålmodigkvinde skriver:

Jeg har testdag på søndag men tester lørdag 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Utålmodigkvinde

Anonymbebs skriver:

Jeg har testdag på søndag men tester lørdag 

Hvilke symptomer har du/ i der skal teste?

Anmeld Citér

29. juli 2015

MorTilN

Utålmodigkvinde skriver:

Hvilke symptomer har du/ i der skal teste?

Har kvalme, ømme brystet, muren/mens smerter, og lænde smerter. Men ved ikke om det er en mulig graviditet denne gang da jeg har prøvet de symptomer mange gange på p-piller men fået en negativ test hver gang. Så jeg tester mest kun fordi vi skal til fest om aftenen og gerne vil vide om jeg kan tillade mig at drikke 

Det er første cyklus efter p-pille stop 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym

Utålmodigkvinde skriver:

Jeg har på fredag..

Er skide nervøs da det ikke er planlagt, og egentlig ikke passer skide godt ind...

Har haft ømme bryster en uges tid og er blevet totalt over følesom de sidste par dage... Irrationelle humørsvinginger...

Anmeld Citér

29. juli 2015

Utålmodigkvinde

Jeg har på fredag..

Er skide nervøs da det ikke er planlagt, og egentlig ikke passer skide godt ind...

Har haft ømme bryster en uges tid og er blevet totalt over følesom de sidste par dage... Irrationelle humørsvinginger..

Anmeld Citér

29. juli 2015

Utålmodigkvinde

Anonymbebs skriver:

Har kvalme, ømme brystet, muren/mens smerter, og lænde smerter. Men ved ikke om det er en mulig graviditet denne gang da jeg har prøvet de symptomer mange gange på p-piller men fået en negativ test hver gang. Så jeg tester mest kun fordi vi skal til fest om aftenen og gerne vil vide om jeg kan tillade mig at drikke 

Det er første cyklus efter p-pille stop 

Jeg har altid ømme brystvorter en uge op til mens (sidste mens var d. 28. Juni- 3. Juli).. Jeg har nu haft ømme brystvorter i over en uge og mens er ikke kommet, den er meget uregelmæssig efter p- pille stop. Men håber den ikke kommer

Anmeld Citér

29. juli 2015

MorTilN

Utålmodigkvinde skriver:

Jeg har altid ømme brystvorter en uge op til mens (sidste mens var d. 28. Juni- 3. Juli).. Jeg har nu haft ømme brystvorter i over en uge og mens er ikke kommet, den er meget uregelmæssig efter p- pille stop. Men håber den ikke kommer

Jeg kender slet ikke min cyklus så jeg er meget spændt på hvordan den er og hvornår det lykkes 

Anmeld Citér

1. august 2015

MorTilN

Hvordan gik jeres teste?

Min var negativ  så nu venter jeg bare på mens melder sin ankomst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.