positiv lige efter mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.874 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juli 2015

Anonym trådstarter

Hejsa piger

Vil lige høre om der er nogen der har testet positiv lige efter mens? Jeg tog en test et par dage før jeg fik min, og den var bragende negativ. Tog så en igår, en dag efter min mens sluttede, fordi jeg havde en fornemmelse. Og der kom en meget MEGET svag streg. Har ondt i maven lige omkring navlen og lidt i højre side. Forsøger at tage en test mere om nogle dage bare for at tjekke.

Er der nogen der har prøvet noget ligende og været gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hejsa piger

Vil lige høre om der er nogen der har testet positiv lige efter mens? Jeg tog en test et par dage før jeg fik min, og den var bragende negativ. Tog så en igår, en dag efter min mens sluttede, fordi jeg havde en fornemmelse. Og der kom en meget MEGET svag streg. Har ondt i maven lige omkring navlen og lidt i højre side. Forsøger at tage en test mere om nogle dage bare for at tjekke.

Mange får den første mens trods graviditet. Måske din ægløsning er faldet sent - må den næsten have gjort så .. Men smerterne omkring navlen tænker jeg ikke har noget med graviditet at gøre

Anmeld Citér

29. juli 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Hejsa piger

Kan du lægge et billede ind af testen?

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Mange får den første mens trods graviditet. Måske din ægløsning er faldet sent - må den næsten have gjort så .. Men smerterne omkring navlen tænker jeg ikke har noget med graviditet at gøre

Jeg havde ondt i maven på samme måde da jeg ventede de 3 andre. Derfor jeg havde en fornemmelse. Men min mens har nemlig ikke opført sig som den plejer. Den har været kortere og ikke så kraftig.

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Kan du lægge et billede ind af testen?

Den er desværre så utydelig jeg ikke kan fange den på billede. Den er virkelig MEGET svag.

Anmeld Citér

29. juli 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Den er desværre så utydelig jeg ikke kan fange den på billede. Den er virkelig MEGET svag.

Heller ikke hvis du skiller testen ad??

Du må prøve at teste igen om et par dage og se om den bliver tydeligere

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Heller ikke hvis du skiller testen ad??

Du må prøve at teste igen om et par dage og se om den bliver tydeligere

nej den er rigtig svag. Vil jeg også prøve. Ville også mest høre om der var nogen der havde prøvet noget ligende Vi har prøvet siden december og der er intet sket. Så er ved at være lidt utålmodig 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Julemusen

Jeg tog en positiv test 4 dage efter min menstruation, som dog var lidt svagere og længerevarende end normalt. Var 6 uger henne, så havde bare fået mens på trods af graviditeten. Er min tredje graviditet og oplevede det ikke med de andre. Havde dog ikke smerter efterfølgende. 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Jeg tog en positiv test 4 dage efter min menstruation, som dog var lidt svagere og længerevarende end normalt. Var 6 uger henne, så havde bare fået mens på trods af graviditeten. Er min tredje graviditet og oplevede det ikke med de andre. Havde dog ikke smerter efterfølgende. 

Okay, så det kunne faktisk være en mulighed. Var din menstruation som den plejede at være eller opførte den sig anderledes? Har hele dagen haft hovedpine, murren i underliv og lænd, og som sagt en underlig ondt i maven. Så håber den er der og at det ikke bare er indbildning.

Anmeld Citér

29. juli 2015

Julemusen

Anonym skriver:

Okay, så det kunne faktisk være en mulighed. Var din menstruation som den plejede at være eller opførte den sig anderledes? Har hele dagen haft hovedpine, murren i underliv og lænd, og som sagt en underlig ondt i maven. Så håber den er der og at det ikke bare er indbildning.

Jeg havde ingen menstruationsmerter i mens, og blødte mindre i 7 dage hvor jeg normalt bløder voldsomt i 3 dage. Så det var på sin vis mildere. To dage efter mens fik jeg kvalme og hovedpine og gik et par dage sådan hvorefter jeg testene bragende positiv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.