Streptokokker gruppe B.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. juli 2015

heldyr

Jeg ville egentligt bare høre om der var nogle der havde nogle erfaringer med det? 

Jeg fik af vide at jeg havde det i starten af graviditeten og fik penicillin behandling.

Har læst flere steder at man kan føde for tidligt og at baby kan få noget smitte, og jeg skal derfor have penicillin i drop under fødslen of være på hospitalet så de kan holde øje med bebs. Jeg er egentligt ikke bekymret da jeg stoler på at lægerne gør deres bedste!

Ville egentligt bare høre hvor mange der havde født for tidligt eller været generet af det under graviditeten?  

Jeg er selv 31+1

God aften  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

Mama93

heldyr skriver:

Jeg ville egentligt bare høre om der var nogle der havde nogle erfaringer med det? 

Jeg fik af vide at jeg havde det i starten af graviditeten og fik penicillin behandling.

Har læst flere steder at man kan føde for tidligt og at baby kan få noget smitte, og jeg skal derfor have penicillin i drop under fødslen of være på hospitalet så de kan holde øje med bebs. Jeg er egentligt ikke bekymret da jeg stoler på at lægerne gør deres bedste!

Ville egentligt bare høre hvor mange der havde født for tidligt eller været generet af det under graviditeten?  

Jeg er selv 31+1

God aften  

Kan man også føde for tidligt hvis man er på behandling eller 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anna2706

Jeg havde streptokokker i urinen sidst i graviditeten. Kom under behandling med nogle piller, hvor det derefter skulle være behandlet. 

Under fødslen skulle jeg ikke have drop men gjorde jordemor klar over at jeg havde haft det, hvis nu det havde nogen betydning. Hun var ikke bekymret så længe jeg havde været i behandling. Der var heller ikke noget med min søn da han kom :-) 

Men godt at du bliver taget hånd om så bebs ikke bliver syg eller kommer for tidligt :-)  

Anmeld Citér

29. juli 2015

heldyr

Mama93 skriver:

Kan man også føde for tidligt hvis man er på behandling eller 

Jeg har ingen idé overhovedet?  Forhåbentlig ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.