sat tilbage og embryo for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2015

Anonym trådstarter

Heej alle jer. Er i dag blevet scannet, burde være i starten af uge ti - slut ni.. Men scanningen rykkede mig en uge tilbage og min bæbs var for lille? Den lå og spjættede og hoppede rundt.. Har de tnogen betydning den er for lille? er jo nødt til at vente ti NF

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2015

esioul

Anonym skriver:

Heej alle jer. Er i dag blevet scannet, burde være i starten af uge ti - slut ni.. Men scanningen rykkede mig en uge tilbage og min bæbs var for lille? Den lå og spjættede og hoppede rundt.. Har de tnogen betydning den er for lille? er jo nødt til at vente ti NF

Ved du præcis hvor langt du er henne? 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ved du præcis hvor langt du er henne? 

har regelmæssige perioder så burde have været 10+0

Anmeld Citér

29. juli 2015

fo82

Anonym skriver:

har regelmæssige perioder så burde have været 10+0

Er 10+0 ud fra din menstruation? Din ægløsning kan jo evt være faldet senere en statistisk "normalt"

Anmeld Citér

29. juli 2015

Diosa85

Jeg blev selv sat en uge tilbage til Nf og det var på trods af st jeg vidste hvornår jeg havde haft min mens og hvor lang min cyklus normalt var. 

Som jordmoderen der scannede mig sagde "det er en af graviditetens og kroppens mange luner" 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Er 10+0 ud fra din menstruation? Din ægløsning kan jo evt være faldet senere en statistisk "normalt"

Ja er jo rykket en uge tilbage med den er stadig for lille ? I forhold til udviklingen 

Anmeld Citér

29. juli 2015

JH12

I min første graviditet vidste jeg præcis hvornår jeg havde haft sidste mens og ægløsning og hvornår vi sexet den. 

Alligevel blev jeg rykket 5 dage tilbage. Det ente med jeg fødte på den terminsdato jeg selv havde regnet ud i første omgang. 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

I min første graviditet vidste jeg præcis hvornår jeg havde haft sidste mens og ægløsning og hvornår vi sexet den. 

Alligevel blev jeg rykket 5 dage tilbage. Det ente med jeg fødte på den terminsdato jeg selv havde regnet ud i første omgang. 

Jamen jeg we rykket tilbage hvilket jeg ved we normalt men den er jo Stadigfor lille? 

Anmeld Citér

29. juli 2015

JH12

Anonym skriver:

Jamen jeg we rykket tilbage hvilket jeg ved we normalt men den er jo Stadigfor lille? 

Det kan godt være den når at vokse sig større og normal størrelse til NF.

Anmeld Citér

29. juli 2015

hmg86

Anonym skriver:

Det kan være den er en sen starter.. synes jeg tit man hører om..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.