Muligvis gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
2 synes godt om
28. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har et lille problem som jeg håber at nogle af jer kan svare mig på

Venter min mens her i løbet af denne uge.. men har siden lørdag følt nogle undelige ting.. 

Murren i underlivet, kvalme, ømme bryster, influenza-lignede symptomer (plejer at få høj feber med det samme, ingen feber nu), skal tisse 10 gange i timen føles det som .. 

Men kan ikk helt finde ud af min cyklus .. 

Jeg fik fjernet min spiral d. 1/6, blødte fra d. 3/6 - 9/6, så pletblødte jeg både d. 10 og 12/6. Fik så min mens d. 1/7 til d. 7/7.. Min ægløsning kunne jeg tydeligt mærke natten til d. 17/7.. 

Det vil sige at jeg havde ægløsning natten til en fredag, så mit spørgsmål går egentlig ud på.. Jeg havde sex om lørdagen, kan jeg godt være blevet gravid, eller skal man ha' sex dagen før ægløsning for at blive gravid??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej

Jeg har et lille problem som jeg håber at nogle af jer kan svare mig på

Venter min mens her i løbet af denne uge.. men har siden lørdag følt nogle undelige ting.. 

Murren i underlivet, kvalme, ømme bryster, influenza-lignede symptomer (plejer at få høj feber med det samme, ingen feber nu), skal tisse 10 gange i timen føles det som .. 

Men kan ikk helt finde ud af min cyklus .. 

Jeg fik fjernet min spiral d. 1/6, blødte fra d. 3/6 - 9/6, så pletblødte jeg både d. 10 og 12/6. Fik så min mens d. 1/7 til d. 7/7.. Min ægløsning kunne jeg tydeligt mærke natten til d. 17/7.. 

Det vil sige at jeg havde ægløsning natten til en fredag, så mit spørgsmål går egentlig ud på.. Jeg havde sex om lørdagen, kan jeg godt være blevet gravid, eller skal man ha' sex dagen før ægløsning for at blive gravid??

Ægget kan leve op til 24 timer, så vidt jeg husker.

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Ægget kan leve op til 24 timer, så vidt jeg husker.

Så kan jeg ikk være blevet gravid .. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Så kan jeg ikk være blevet gravid .. 

Så må du prøve igen i næste cyklus

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Så må du prøve igen i næste cyklus

Ja der er ikk andet for .. Bare underligt at alle symptomerne startede en uge efter sex.. og har ikk tænkt over at det kunne være sket .. 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Utålmodigkvinde

Jeg mener at jeg en gang har læst at det er 3 dage sæden kan leve i 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Sprit25

Den ENESTE der kan fortælle dig om du er gravid er en test. Alt andet er spekulationer

Anmeld Citér

29. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nogengange mærker man æl. Men det er ikke altid at det er der ægget "løsner sig".

det kan være at du rent faktisk først har æl efter Du har mærket det. Så måske er den der

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Nogengange mærker man æl. Men det er ikke altid at det er der ægget "løsner sig".

det kan være at du rent faktisk først har æl efter Du har mærket det. Så måske er den der

Ja det kan være... Men jeg vågnede af smerte, og efter en halv time tror jeg, så gik det over af sig selv igen .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.