Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2015

Utålmodigkvinde

Hej piger. Jeg er ny herinde. 

- min kæreste og jeg har været i gang med projekt baby siden 1. Januar 2015. Min mens er meget uregelmæssig, så derfor er det selvfølgelig også svært at regne ens æl ud. Jeg har brugt en beregner på nettet hvor man skal skrive hvornår sidste mens startede og sluttede + man skal skrive hvor mange dage der går imellem ens mens. Mit spørgsmål er nu om man kan regne med hvad beregner siger hvis der fx. er gået 45 dage fra den ene mens til den anden?

Jeg havde sidste mens d. 28. Juni- 3. Juli, jeg får altid ømme brystvorter en uge op til mens, jeg har nu ømme brystvorter igen og det har jeg haft i over en uge og min mens er ikke kommet + en masse jag/ stikken i underlivet i en uges tid. Det gør sindssyg ondt når kæresten og jeg dyrker sex, det har været værre end det er nu. Jeg er så forvirret. Håber der er nogen der kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

Utålmodigkvinde

Nu ved jeg ikke hvordan man retter i sin egen tråd, men jeg har hentet en app, som fortæller mig at jeg skulle ha haft min mens d. 26. Juli, og jeg skulle ikke angive hvor langt der er imellem mine cyklus'.. Så det vil sige at det er 3 dage siden, tør man teste? Og kan man mon regne med den app?

Anmeld Citér

29. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Utålmodigkvinde skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan man retter i sin egen tråd, men jeg har hentet en app, som fortæller mig at jeg skulle ha haft min mens d. 26. Juli, og jeg skulle ikke angive hvor langt der er imellem mine cyklus'.. Så det vil sige at det er 3 dage siden, tør man teste? Og kan man mon regne med den app?

Du kan i princippet aldrig regne med en app når det gælder hvad der sker i din krop. Kroppen er ikke en maskine, og der er små mange små ting der kan påvirke og skubbe til ens cyklus. Det eneste der kan fortælle dig hvornår du har æl er æl test. 

Særligt med en uregelmæssig cyklus er de der apps ikke meget værd. Er min erfaring i hvert fald. Min cyklus er på alt mellem 30-52 dage, og det kan den app jeg bruger af og til ikke rigtig finde rundt i. 

Men hvis du ved ca et gennemsnit af hvor lang din cyklus plejer at være kan du da prøve at taste ind i en terminsberegner, og se hvor langt du ca er skulle du være gravid. Og hvis du så er over 4+0 så kan du jo prøve at teste

Anmeld Citér

29. juli 2015

Utålmodigkvinde

MummiT skriver:

Du kan i princippet aldrig regne med en app når det gælder hvad der sker i din krop. Kroppen er ikke en maskine, og der er små mange små ting der kan påvirke og skubbe til ens cyklus. Det eneste der kan fortælle dig hvornår du har æl er æl test. 

Særligt med en uregelmæssig cyklus er de der apps ikke meget værd. Er min erfaring i hvert fald. Min cyklus er på alt mellem 30-52 dage, og det kan den app jeg bruger af og til ikke rigtig finde rundt i. 

Men hvis du ved ca et gennemsnit af hvor lang din cyklus plejer at være kan du da prøve at taste ind i en terminsberegner, og se hvor langt du ca er skulle du være gravid. Og hvis du så er over 4+0 så kan du jo prøve at teste

Jeg skriver altid ned i min kaldener hvornår jeg har mens, men der er appen lidt bedre hihi. Men tusinde tak for svaret. Jeg vil da lige prøve at bruge en terminsberegner så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.