Rygestop - kritisk!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
10 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2015

Anonym trådstarter

Manden og jeg er igang med rygestop - og der er krise!!!!!!!!!! Vi bider og råber og snerrer af hinanden, og bliver rigtigt ondskabsfulde. Hvordan undgår man lige dette??? 

PLUS+++

Jeg vil bare gerne have at ham holder sin kæft og lader mig være, hvor imod han gerne vil være kærlig og pusse nusse (også gerne involveret sex), og det VIL jeg bare IKKE! Er slet, slet ikke i humør til nærvær, og det fatter tumpen bare ikke - what to do???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2015

Anonym

Sådan havde vi det også da vi skulle stoppe med at ryge - jeg går ud fra at rygestoppet er startet fornylig, i så fald kan jeg fortælle dig at det står på i cirka en uge 10 dage til nikotinen er helt ude af jeres kroppe, så hold jer lidt på afstand af hinanden til at starte med - det er mit bedste råd

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Manden og jeg er igang med rygestop - og der er krise!!!!!!!!!! Vi bider og råber og snerrer af hinanden, og bliver rigtigt ondskabsfulde. Hvordan undgår man lige dette??? 

PLUS+++

Jeg vil bare gerne have at ham holder sin kæft og lader mig være, hvor imod han gerne vil være kærlig og pusse nusse (også gerne involveret sex), og det VIL jeg bare IKKE! Er slet, slet ikke i humør til nærvær, og det fatter tumpen bare ikke - what to do???

Det er ikke andet end psykisk og fristes derfor til bare at sige i skal tage jer sammen. 

Og ja det er super nemt at sige for mig. Jeg startede med at ryge som 16 årig. Jeg er nu 30. Dvs jeg har røget i 14 år. Da jeg testede positivt røg kæresten og jeg en sidste smøg hver og har ikke rørt nogen siden. Og har ikke savnet det eller haft nogle abstinenser på noget tidspunkt. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

Vi har været røgfri i 48 timer nu, og jeg er simpelthen ved at eksplodere. Og han forstår det simpelthen ikke.

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Sådan havde vi det også da vi skulle stoppe med at ryge - jeg går ud fra at rygestoppet er startet fornylig, i så fald kan jeg fortælle dig at det står på i cirka en uge 10 dage til nikotinen er helt ude af jeres kroppe, så hold jer lidt på afstand af hinanden til at starte med - det er mit bedste råd

Det passer så ikke. Nikotinen er ude af kroppen efter få timer fordi mængden er så lille i en cigaret. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym

Det er bare det vi fik af vide af vores læge - men du har jo stadig vanens trang og abstinenser efter en smøg om det er en time ( sjældent jeg har haft lyst til en smøg en time efter jeg havde røget - men sådan er vi så forskellige ) men når man ikke har røget i 48 timer som ts så kommer man til at bide lidt af hinanden 

Anmeld Citér

28. juli 2015

fo82

To be honest: hids dig ned.... Det er faktisk dig selv der kører dig selv op...

i stedet for at kalde ham tumpen og være sur på ham så kig lige indad:

det er IKKE hans skyld at du er gnaven.... 

Tvært imod, sæt dog pris på at han vil dig - også når du er sur og tvær over et rygestop...

jeg har selv været igang med rygestop endda flere gange, og det der med at man bliver gnaven og sur er simpelthen noget man selv fremprovokerer, måske ubevidst... Jeg har prøvet det der med at være sur og tvær, det kommer man ingen vejne med, ud over direkte i smøgpakken.  Du er nødt til at tage dig selv i nakken, hvis du bliver rastløs og tænker lorteverden uden smøger, så giv dig til at lave noget - lad være med st lade det gå ud over andre, det er ikke på nogen måde deres skyld...

i øvrigt er lakridsbolcher (gerne salærs Extreme) et glimragende alternativ :-D

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det er bare det vi fik af vide af vores læge - men du har jo stadig vanens trang og abstinenser efter en smøg om det er en time ( sjældent jeg har haft lyst til en smøg en time efter jeg havde røget - men sådan er vi så forskellige ) men når man ikke har røget i 48 timer som ts så kommer man til at bide lidt af hinanden 

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/rygning/fakta-om-rygning/

Anmeld Citér

28. juli 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Vi har været røgfri i 48 timer nu, og jeg er simpelthen ved at eksplodere. Og han forstår det simpelthen ikke.

Ja, du lyder da godt nok tæt på kogepunket , har altså lidt ondt af   din kæreste 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja stakkels min kæreste. Stakkels ham, jeg ved de . Men lige det der med at give rum og plads, for jeg vil ham jo gerne normalt. Han havde fået at vide at jeg ville blive forfærdelig at være sammen med når det var, og han hellere end gerne måtte finde en "nødløsning" (et sted han kunne tage hen hvis jeg blev for slem, haha), og vi havde aftalt at jeg skulle have plads. Men han har så åbenbart fortrudt, og når jeg havde advaret ham om at jeg ville blive en tikkende bombe, så synes jeg er det er træls at han bliver så sur på mig over at jeg ikke ville kysse og kramme 24/7

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.