Emmaljunga barnevogn med drejehjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
6 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2015

Kun1somMIG

Jeg har bestilt en emmaljunga barnevogn med drejelige forhjul for jeg synes at dem med alm hjul virker så tunge med fuld oppakning. 

Jeg læste bare et sted på nettet efter bestillingen at de er mindre stabile 

nogen der har erfaring med vognen som de vil dele?

jeg har talt med Babysam og de rådede selvfølgelig til en Odder og sagde jeg godt kunne ændre min bestilling men at det skulle være snart for at være sikker på jeg har min vogn inden termin...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har en emmaljunga big star suprime med drejehjul 

Og vi elsker vores barnevogn den er så nem at komme rundt med og jeg har på ingen måde oplevet vores barnevogn som mindre stabil ?? 

Den har en virkelig god affjedring så baby ikke ligger og bummler rundt når man Køre på ujævne steder. 

Hvor i mod min veninde som har Odder barnevogn overvejer at sælge og købe en emmaljunga i stedet da den er meget hår og der ingen rigtig affjedring er i den. 

Du skal huske at babysam ejer mærket Odder så de vil altid sige den er bedst og prøve at få folk til at købe den da de tjener mest på det. 

Vi valgte at købe i ønskebørn da babysam ikke rigtig ville fortælle os om de andre barnevogne 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Kun1somMIG

anna111 skriver:

Jeg har en emmaljunga big star suprime med drejehjul 

Og vi elsker vores barnevogn den er så nem at komme rundt med og jeg har på ingen måde oplevet vores barnevogn som mindre stabil ?? 

Den har en virkelig god affjedring så baby ikke ligger og bummler rundt når man Køre på ujævne steder. 

Hvor i mod min veninde som har Odder barnevogn overvejer at sælge og købe en emmaljunga i stedet da den er meget hår og der ingen rigtig affjedring er i den. 

Du skal huske at babysam ejer mærket Odder så de vil altid sige den er bedst og prøve at få folk til at købe den da de tjener mest på det. 

Vi valgte at købe i ønskebørn da babysam ikke rigtig ville fortælle os om de andre barnevogne 

Ja sælgeren prøvede også at sælge mig en Odder da jeg først kom men jeg havde allerede besluttet mig for emmaljungaen. 

Jeg blev bare lidt betænkelig over det med stabiliteten da jeg læste det. 

Men dejligt at høre du er glad for din. 

Synes du den er stor at pakke ind i en bil?

Anmeld Citér

28. juli 2015

Snoopy77

Har altid været glad for min med drejehjul, ville ikke undvære den. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

stm2812

Kun1somMIG skriver:

Jeg har bestilt en emmaljunga barnevogn med drejelige forhjul for jeg synes at dem med alm hjul virker så tunge med fuld oppakning. 

jeg har talt med Babysam og de rådede selvfølgelig til en Odder og sagde jeg godt kunne ændre min bestilling men at det skulle være snart for at være sikker på jeg har min vogn inden termin...

Vores emmaljunga er også med drejehjul OG jeg ELSKER det det er simpelthen så utrolig nemt at komme rundt og skønt man ikke skal gå og trække rundt i vognen på den måde. Jeg ville under ingen omstændigheder have en barnevogn med almindeligt stel igen

og vores er absolut ikke ustabil eller noget. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Mor1986

Kun1somMIG skriver:

Vi havde selv en emmaljung med alm hjul og min søster har en med drejbare hjul. Jeg synes ikke vores virkede mere stabil end hendes. Jeg synes de begge var gode så det vil jeg ikke give sælger ret i.

der hvor vi købte vores vogn sagde sælger at babysam helst vil sælge Odder vogne og de kører meget på de er bedre end andre vogne. De er gode vogne. Men emmaljunga har virkelig halet ind på dem.

Anmeld Citér

28. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Kun1somMIG skriver:

Ja sælgeren prøvede også at sælge mig en Odder da jeg først kom men jeg havde allerede besluttet mig for emmaljungaen. 

Jeg blev bare lidt betænkelig over det med stabiliteten da jeg læste det. 

Men dejligt at høre du er glad for din. 

Synes du den er stor at pakke ind i en bil?

Ja den fylder lidt på grund af drejehjulene men den nye model kan man osse klikke de drejbar hjul af og det vil da helt klart Gøre en stor forskel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.