Hjælp! aborterer jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Hjælp!!!!!!

jeg ee ca 4+4 og først var det meget lidt helt brunt og gammelt blod. Men så i dag fra kl 14 blev det mere - har ingen smerter, er bare lidt øm, men farven er ligesom rigtig mørke brun/ mørke rød med klumper i. Det løber ikke ud, det ee mår jeg tørrer mig. Ee totalt i panik  Npgle der har erfaringer? Det "bløder" ikle så meget mere, kan ikke engang fylde et bind. Som sagt er det når jeg tørrer mig men det er stilnet af. Er så ked af det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp!!!!!!

jeg ee ca 4+4 og først var det meget lidt helt brunt og gammelt blod. Men så i dag fra kl 14 blev det mere - har ingen smerter, er bare lidt øm, men farven er ligesom rigtig mørke brun/ mørke rød med klumper i. Det løber ikke ud, det ee mår jeg tørrer mig. Ee totalt i panik  Npgle der har erfaringer? Det "bløder" ikle så meget mere, kan ikke engang fylde et bind. Som sagt er det når jeg tørrer mig men det er stilnet af. Er så ked af det 

Så tidligt i graviditeten er du det der hedder biokemisk gravid (det er alle gravide de første 6 uger). Dvs at det kan være kroppen der afstøder det nu, men kaldes så ikke en abort så tidligt. 

Der er desværre ikke noget kan gøre andet end at vente og se om der kommer mere. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

heldyr

Det er ikke.nødvendigvis at du taber det, jeg blødte også i starten, faktisk helt indtil uge 11-12, sådan lidt op og ned med hvor meget blod der var. Jeg havde endda også ondt i underlivet nogle gange. Lægen troede også at jeg var ved at abortere så troede egenrligt bare at jeg tabte det, men nu er jeg altså 31+0  

Så vent med at panikke, og slap af, det er bedre for kroppen 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så tidligt i graviditeten er du det der hedder biokemisk gravid (det er alle gravide de første 6 uger). Dvs at det kan være kroppen der afstøder det nu, men kaldes så ikke en abort så tidligt. 

Der er desværre ikke noget kan gøre andet end at vente og se om der kommer mere. 

Ah okay vidste jeg ikke. Men det var overhovedet ikke ligesom en menstruation

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

heldyr skriver:

Det er ikke.nødvendigvis at du taber det, jeg blødte også i starten, faktisk helt indtil uge 11-12, sådan lidt op og ned med hvor meget blod der var. Jeg havde endda også ondt i underlivet nogle gange. Lægen troede også at jeg var ved at abortere så troede egenrligt bare at jeg tabte det, men nu er jeg altså 31+0  

Så vent med at panikke, og slap af, det er bedre for kroppen 

Tak for det, slapper af - du har ret i at at panikke ikke hjælper hvor meget/hvordan blødte du hvis jeg må spørge? 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Har lige cæret på toilettet, der kommer ikke mere... Det var fra kl 14-20 ca... Det er de dumme klumper i "blodet" der psysisk forvirrer mig kan lægen sige om den stadig er der eller babyen er væk? 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ah okay vidste jeg ikke. Men det var overhovedet ikke ligesom en menstruation

Behøver heller ikke betyde noget som helst. Så tidligt i en graviditet er alt bare så usikkert. 

Jeg blødte selv da jeg var i uge 6. Helt frisk blod. Men jeg er stadig meget gravid med termin indenfor få uger. 

Lægen kan ikke tjekke noget. Men du kan købe en tidlig scanning på privat klinik. De kan scanne din livmoder og se om der en graviditet. Men ville personligt ikke selv gøre det. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Behøver heller ikke betyde noget som helst. Så tidligt i en graviditet er alt bare så usikkert. 

Jeg blødte selv da jeg var i uge 6. Helt frisk blod. Men jeg er stadig meget gravid med termin indenfor få uger. 

Lægen kan ikke tjekke noget. Men du kan købe en tidlig scanning på privat klinik. De kan scanne din livmoder og se om der en graviditet. Men ville personligt ikke selv gøre det. 

Ja det er det nemlig, og selvom man prøver at tage den HELT med ro har man jo et lille håb

tilltkke med det

hvor tidligt kan de det? Og hvorflr ville du ikke det

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ja det er det nemlig, og selvom man prøver at tage den HELT med ro har man jo et lille håb

tilltkke med det

hvor tidligt kan de det? Og hvorflr ville du ikke det

Selvfølgelig har man det. Og det håb er også vigtigt at holde fast i synes jeg. 

Ved ikke præcis hvor tidligt. Men fra 4-5. Uge er mit bud. Det plejer at stå på deres hjemmesider. 

Jeg ville ikke alene af den grund at jeg synes det er tosset og bruge penge på tidlig scanninger. For det ændre ikke noget. Man kan sagtens se noget der ligner en vingummi bamse og et fint hjerteblink. Men risikoen for at tabe det er der stadig og der er ingen der vil gøre noget ved det hvis uheldet skulle være ude. Så personligt ville jeg have det dårligt med at se det hvis jeg skulle tabe det. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

heldyr

Anonym skriver:

Tak for det, slapper af - du har ret i at at panikke ikke hjælper hvor meget/hvordan blødte du hvis jeg må spørge? 

I starten var det bare på papiret, ikke noget vildt, så blev det lidt mindre end menstruation og på et tidspunkt blødte jeg også helt vildt!  

I starten sagde lægen at jeg skulle give det en uge eller to og så tage en test igen, og det gjorde jeg så og den var endnu mere positiv end de andre, og så kom jeg så til lægen, og da de ikke kunne finde ud af hvor langt henne jeg vsr sendte de mig til en scanning som viste at der lå en lille bebs med en fin hjertebanken  

På hospitalet fortalte de også at mange faktisk bløder i de første måneder og at man ikke altid skulle gå i panik (selvom at det er svært)

Hvis det nu er sådan en biokemisk abort eller hvad det hedder, så bare tænk på at det er fordi den ikke har været sund og rask og derfor ikke bliver, og så er det bare at prøve igen og for ret mange bliver de gravide ret hurtigt igen efter :* men jeg krydser fingre for at det bare er ligesom med mig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.