Har jeg haft ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Havde i forgårs og Igår lette smerter. Det føltes som en slags boblen i højre side, og så lidt krampe agtigt. Idag er der ikke rigtig noget?  Kan det have været ægløsning?  Testen var negativ Igår og jeg har ikke spottet det elastiske udflåd nogle af dagene?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde i forgårs og Igår lette smerter. Det føltes som en slags boblen i højre side, og så lidt krampe agtigt. Idag er der ikke rigtig noget?  Kan det have været ægløsning?  Testen var negativ Igår og jeg har ikke spottet det elastiske udflåd nogle af dagene?  

Slet ingen der ved om det kan have været ægløsning??  SKAL man have det der æl slim som alle snakker om, for at have ægløsning?  Jeg mærker heller ikke noget idag. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Slet ingen der ved om det kan have været ægløsning??  SKAL man have det der æl slim som alle snakker om, for at have ægløsning?  Jeg mærker heller ikke noget idag. 

Det er svært at sige om det har været ægløsning, men hvis din ægløsningstest har været negativ vil jeg umiddelbart ikke tro at du har haft ægløsning. Man behøves bestemt ikke at have ægløsningsslim, personligt får jeg det aldrig. Mange mærker jo slet ikke hvornår de har ægløsning. 

Så test du bare videre Nogle gange kan jeg også mærke niv osv., i underlivet, men det er uafhængigt af min ægløsning. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

Nicolinesommer skriver:

Det er svært at sige om det har været ægløsning, men hvis din ægløsningstest har været negativ vil jeg umiddelbart ikke tro at du har haft ægløsning. Man behøves bestemt ikke at have ægløsningsslim, personligt får jeg det aldrig. Mange mærker jo slet ikke hvornår de har ægløsning. 

Så test du bare videre Nogle gange kan jeg også mærke niv osv., i underlivet, men det er uafhængigt af min ægløsning. 

Bum mine brystvorter er begyndt at blive ømme nu

Anmeld Citér

28. juli 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Bum mine brystvorter er begyndt at blive ømme nu

Jeg har altid fået ømme bryster midt i min cyklus og har aldrig tænkt over hvorfor. Indtil jeg i sidste måned startet på ægløsningstest og den dag den var positiv, der vågnet jeg op med ømme bryster. 

Så din ægløsning er nok lige om hjørnet 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

Nu spottede jeg gennemsigtig udflåd men vi havde sex Igår så det kunne også være derfra MEN... Når jeg er begyndt at få ømme brystvorter mon så ikke det er tegn på ægløsning? 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Nu spottede jeg gennemsigtig udflåd men vi havde sex Igår så det kunne også være derfra MEN... Når jeg er begyndt at få ømme brystvorter mon så ikke det er tegn på ægløsning? 

Ja, det lyder da meget sådan! Har du prøvet at tage en test?

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

Nicolinesommer skriver:

Ja, det lyder da meget sådan! Har du prøvet at tage en test?

Nej det fik jeg ikke gjort, har bare ikke gode erfaringer med de teste. Synes de kan være svære at tyde. Prøver at se og mærke efter kroppen i stedet  

Anmeld Citér

29. juli 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Nej det fik jeg ikke gjort, har bare ikke gode erfaringer med de teste. Synes de kan være svære at tyde. Prøver at se og mærke efter kroppen i stedet  

Det lyder som en god ide. Jeg skal også lige til at have ægløsning, men synes godt nok også de test driller mig :s

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.