Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Vi har haft 2 softshell, hvor de begge er gået i stykker i lynlåsen.
Den ene var en molo og den anden kvickely model.
Men jeg synes ikke rigtig jeg kan undvære en. Hvad har i til jeres børn og er i glade for den??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har ticket outdoor til vores datter og den er vi rigtigt glade for.
Jeg har været rigtig glad for hummel og Reima softshells
De3Guldklumper skriver: Jeg har været rigtig glad for hummel og Reima softshells
Tak dem må jeg kigge på. Jeg var ret glad for den fra molo. Men lynlåsen gik bare i stykker.
Benjamins'mor skriver: Vi har ticket outdoor til vores datter og den er vi rigtigt glade for.
Tak den kigger jeg på
MyLove E skriver: Tak dem må jeg kigge på. Jeg var ret glad for den fra molo. Men lynlåsen gik bare i stykker.
Har også haft molo til sønnike og den var jeg også glad for men tænkte at du gerne ville høre andre mærker
De3Guldklumper skriver: Har også haft molo til sønnike og den var jeg også glad for men tænkte at du gerne ville høre andre mærker
Ville jeg også. Har du haft bøvl med lynlåsen på din?
Den vi havde var brugt.
MyLove E skriver: Ville jeg også. Har du haft bøvl med lynlåsen på din? Den vi havde var brugt.
Nej aldrig - og jeg solgte den videre og hendes knægt har brugt den 2 sæsoner efterfølgende uden problemer.
De3Guldklumper skriver: Nej aldrig - og jeg solgte den videre og hendes knægt har brugt den 2 sæsoner efterfølgende uden problemer.
Super
Vi har hummel til både store og små og fuld ud tilfreds
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128