føler mig som verdens dårligste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
8 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Mit barn blev sur på mig i dag da h*n skulle have sko på. H*n ville ikke og troede at h*n kunne slippe ved at sparke skoene fra mig. Jeg var i forvejen sur da h*n havde råbt ad os over at få skæld ud for at slås med vores andet barn, så da h*n ramte mig hårdt på armen reagerede jeg ved at slå ~~ på låret/knæet. Ikke hårdt, men alligevel nok til at h*n blev ked af det.

jeg skyndte mig at smide hvad jeg havde i hænderne og tage mit barn ind til mig og undskylde.

Da h*n og jeg var faldet ned fik vi en snak om at det er forkert at slå og sparke, men at selv vokse nogle gange kommer til at gøre det man ikke må.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Mit barn blev sur på mig i dag da h*n skulle have sko på. H*n ville ikke og troede at h*n kunne slippe ved at sparke skoene fra mig. Jeg var i forvejen sur da h*n havde råbt ad os over at få skæld ud for at slås med vores andet barn, så da h*n ramte mig hårdt på armen reagerede jeg ved at slå ~~ på låret/knæet. Ikke hårdt, men alligevel nok til at h*n blev ked af det.

jeg skyndte mig at smide hvad jeg havde i hænderne og tage mit barn ind til mig og undskylde.

Da h*n og jeg var faldet ned fik vi en snak om at det er forkert at slå og sparke, men at selv vokse nogle gange kommer til at gøre det man ikke må.

Du er IKKE verdens dårligste mor 

Sket er sket, du har sagt undskyld og har snakket med dit barn om det, mere er der ikke du kan gøre. Hvis du kan mærke at dit barn er lidt anderledes eller spørger ind til det imorgen, så tag endelig snakken igen, og lov det at du aldrig vil slå igen

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Du er IKKE verdens dårligste mor 

Sket er sket, du har sagt undskyld og har snakket med dit barn om det, mere er der ikke du kan gøre. Hvis du kan mærke at dit barn er lidt anderledes eller spørger ind til det imorgen, så tag endelig snakken igen, og lov det at du aldrig vil slå igen

Det gør nok ekstra ondt fordi jeg ved at h*n havde en stedmor der råbte og skreg hvis h*n ikke gjorde som hun sagde og nogle gange slog hun også. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Du er ikke verdens dårligste mor Hvis du var det ville du ikke syntes det du har gjort var forkert. Men du er kun et menneske og vi kan allesammen blive kørt langt ud engang imellem og få gjort ting vi fortryder, og du har jo ikke banket ham men givet som jeg læser det en lille dask på låret. Det må du selvfølgelig ikke, men det ved du godt og din dreng har nok allerede glemt det...        God aften 

Anmeld Citér

27. juli 2015

MorDk

DU må ikke dunke dig selv i hovedet. DU er IKKE nogen dårlig mor. DU er et almindelig menneske med følelser. Du har handlet helt korrekt efterfølgende. Du undskyldte og snakkede med dit barn om det. Sket er sket.

Anmeld Citér

27. juli 2015

canie

Du er ikke verdens dårligste mor, du er den bedste for dine børn fordi du har samvittighed og reflekterer over hvad der er sket. Prøv at bruge det konstruktivt, næste gang en af børnene er kropumulige så gå væk fra dem og kom tilbage når du har talt til 10 (eller mere) ;-) jeg er alene med mine to børn på 2 og 6 og jeg har selv ret svært ved at overskue når de flipper helt ud (især) hvis jeg har sat en grænse de ikke vil acceptere.  Så nu er jeg begyndt at sige, "du må gerne være sur, men jeg går lige indtil du er rolig, for jeg har ikke lyst til at stå model til din opførsel" så kan jeg meget nemmere overskue dem, og får ikke dårlig samvittighed;-)  men tror sku en god mor tit føler at hun ikke helt slår til, det er bare slet ikke rigtig!  Sejt at du deler det og får luft, det har jeg stor respekt for ❤

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.