til jer som er gået fra en psykisk/fysisk voldelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
8 svar
6 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Det er mig bag tråden "sur mand, skræmte børn"

jeg har nogle spørgsmål til dem som har været der selv.

hvad gjorde i i forhold til børnehave. Kom barnet afsted dagen efter og fortalte i om episoden, hvordan håndtere i at barnet savner sin far, hvad med samværd hvis barnet eller man selv er bange for hvad der kan ske?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

hvad gjorde i i forhold til børnehave. Kom barnet afsted dagen efter og fortalte i om episoden, hvordan håndtere i at barnet savner sin far, hvad med samværd hvis barnet eller man selv er bange for hvad der kan ske?

Vis jeg var dig ville jeg ringe til et krisecenter og få hjælp og vejledning der fra 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Patriark

Anonym skriver:

Ring til LOKK. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

MorTil3+

Ville gerne gi dig nogle svar men vil ikk udlevere nogen og man kan ikk svare anonymt. Du kan evt skrive til mig privat hvis du har lyst.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Ville gerne gi dig nogle svar men vil ikk udlevere nogen og man kan ikk svare anonymt. Du kan evt skrive til mig privat hvis du har lyst.

Ved ikke om jeg tør stå frem, er bange for ikke at gennemføre Brudet og så folk ved hvad jeg finder mig i 

Anmeld Citér

27. juli 2015

MorTil3+

Anonym skriver:

Ved ikke om jeg tør stå frem, er bange for ikke at gennemføre Brudet og så folk ved hvad jeg finder mig i 

Jeg skriver ikke noget om hvem du er til andre herinde. Men det er dit valg. Jeg vil aldrig dømme dig. Det var bare hvis du har brug for råd. Kender en der selv været det igennem.

Anmeld Citér

28. juli 2015

Newsence

Da I har fælles forældremyndighed kan han hente barnet i inst så jeg ville på ingen måde aflevere barnet.. Jeg ville ringe og fortælle hvorfor barnet ikke kommer og i morgen ringe til SF og bede om en haste afgørelse og så krisecenter og politi anmeldelse.. Det er super vigtigt du får dokumentation også for at holde dig selv i ørerne med ikke at gå tilbage til ham.. En ting er at børnene skades fysisk men den psykiske del skal også med.. Hvis du er en ansvarlig og kærlig mor nægter du at udsætte dine børn for skade

Anmeld Citér

28. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Åh jeg kender alt til den skam. Jeg har været i det i næsten 7 år. Jeg gjorde alt for at det ikke skulle blive opdaget fordi jeg skammedd mig over at være i sådan et forhold.

men da jeg gik fra ham fandt jeg hurtigt ud af at jeg intet havde at skamme mig over - det er ham der skal skamme sig. 

Anmeld Citér

28. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Sa jeg gik fra en fysisk ogboayiosk voldelig mand, var der (heldigvis ) ingen børn indblandet. Men kan sige der bliver rigtig svært og hårdt! Jeg ville have kontaktet er krisecenter, har været frivillig på et hvor vi tog børnene på ture, aå mødrene fik alene tid og kunne få mulighed tilbage finde ud af hvad der skulle ske. De kan være eigtig gode til at hjælpe, vejlede, de har ( nogle steder ) undervisning til børnene og en masse underholdning . Og i kan få en pause fra dagen tumult. Og han vil ikke kunne opsøge jer . 

Håber du kommer let igennem det, uanset hvad der skal ske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.