køredragt.. hvilken en kan I bedst lide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Bjørnemor

Vi havde den fra H&M til vores december baby.. Den blev brugt 1 gang i alt. Han havde det alt for varmt, så når vi kørte i bil fik han bare hue og ekstra sokker på, og så ellers et uldtæppe eller dyne over sig. Så kunne vi også let fjerne dynen igen, når der var blevet godt varmt i bilen.. Ville nok vælge den grå, hvis det var mig. Den virker knap så tung og varm.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

alenemor42

Jeg har brugt bamsedragten fra h og m... jeg elsker den, har tænkt at bestille den igen i større størrelse 

Anmeld Citér

27. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Alt med ombuk på hænder og fødder og hue på var et hit her. 

Bare ikke for bamset hvis det var på køretur. De har det typisk alt for varmt. Ej heller ikke i drømme / voksi pose. Det er en sauna. 

Altid nemmere lige et smide et tyndt tæppe over hvis man lige kommer ud i en kold bil.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Lenchick

Jeg stemte på Katvig, men ville til en hver tid vælge uld. Denne her får min veninde i barselsgave:

http://www.filiokus.dk/product.asp?product=5343

Anmeld Citér

27. juli 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis
hmg86 skriver:

kan ikke se noget link eller billede?

Nej det kan jeg se. Nå den hedder molo udo, så må i selv søge den frem��

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

nemisis skriver:

Nej det kan jeg se. Nå den hedder molo udo, så må i selv søge den frem��

den har jeg faktisk også kigget på.. dejligt at høre hvad andre anbefaler

Anmeld Citér

27. juli 2015

Lenchick

Jeg vil personligt  aldrig putte mit barn ind i polyester! Det er en sauna og den lille krop kan overhovedet ikke ånde!

Jeg er én af dem, hvis børn også går i uld og uld/silke om sommeren. De er 4 og 1 år. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg ville også helst have brugt uld, men min mand kan ikke holde ud at røre ved det..Han får røde knopper af det og beskriver det som at røre ved rockwool..også selvom det er lækker kvalitet.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Benjamins'mor

Den brune. Elsker simpelthen h&ms bamse dragter.

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

nemisis skriver:

Jeg ville også helst have brugt uld, men min mand kan ikke holde ud at røre ved det..Han får røde knopper af det og beskriver det som at røre ved rockwool..også selvom det er lækker kvalitet.

Jeg har selv samme problem.. kan ikke tåle uld..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.