jeg er mor til en knap 4 årig pige og en 1 årig pige. Jeg er gift med deres far på 2. År, vi har ialt været sammen i 5 år.
Jeg var 17 da jeg fødte vores første datter. Og hold nu OP hvor var det fantastisk! Ordene fra graviditeten om at det er hårdt, man ved ikke hvad man går ind til, osv, stod som en svag hvisken efter fødslen og de efterfølgende år, og jeg smilte for mig selv, de fik ikke ret! Det er det bedste vi har gjort, vi er en familie, vores datter er det nemmeste og glade lille væsen, vi elsker vores liv og hinanden!
Som tiden går vokser frustrationerne ... JEG VAR FOR UNG. Jeg er idag 21 og min mand er 28, så han har jo hele tiden haft en fin alder. Men jeg har været for ung.
Vi har kæmpet og KÆMPET for vores ægteskab. Jeg ser heldigvis nu, tydeligere end nogensinde før, siden problemerne og uenighederne begyndte og tage overhånd, et lys for enden.. Og jeg er sikker på vi nok skal klare den. Men hold nu k*ft!!!!!! Med sved og tårrer vi har måtte kæmpe os igennem! Det var aldrig sket hvis vi ikke havde fået børn... For at være 100% ærlig, så kan jeg sige vi ikke var sammen idag, hvis vi ikke havde børn! Der havde vi givet op for længst, jeg havde i hvert fald.
det endte lykkeligt, men alle de her kampe kunne være undgået hvis vi havde ventet til jeg var ældre.
Jeg har altid set mig som meget moden af min alder, og det er jeg måske også, men efter en snak med min mor gik det pludselig op for mig... Jeg er skide hamrende umoden i min måde og tackle uenigheder på (overfor min mand) og det er nok mit største problem, hvor andre måske har nogle andre svagheder.
Det virker måske rodet, men vil egentlig bare sige.... Modenhed KOMMER med alderen! Og jeg er en god mor og har altid været det, men mine børn har nok set lidt flere uenigheder end de ville ha gjort hvis de var kommet til lidt senere end for 4 år siden...
Jeg håber ALLE meget unge , tænker sig om en ekstra gang (selvom det måske ikke vil ændre noget, har jo selv hørt på de samme ord og råd dengang, og jeg valgte alligevel at blive mor) , det er bare meget federe at kunne hvile i sig selv og i sit parforhold især, sådan at man 10000% kan nyde sine børn, fremfor at nogle %'er skal bruges på diskutioner og frustrationer og dårlig samvittighed over ovenstående...
Jeg håber idag at vi alligevel overlever i medgang og modgang og at vores døtre vokser op og bliver smukke kvinder af de smukke og store 2 personligheder min mand og jeg er omgivet af hver dag