Kan ikke slå koldt vand i blodet! Bange for test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2015

Lykkelig-95

Hej allesammen.. 

Min kæreste og jeg, har prøvet at blive gravide i et lille stykke tid nu, og det har ikke rigtig virket- hvilket ikke er underligt, for det er selvfølgelig ikke altid det fungerer optimalt med det samme ;-) 

men sagen er, at jeg ønsker mig det så brændende! Jeg kan ikke slå koldt vand i blodet, og jeg får altid ilet mig selv så meget op, at jeg bliver SÅ ked af det, når der ikke er en positiv test. 

Dog havde jeg en fornemmelse jeg ikke havde prøver før, lige efter æggeløsning. 3-4 dage efter sex, niver og stikker det iunderlivet- og er der stadig endnu, dog ikke så kraftigt- og jeg skal have de røde russere på onsdag. Læste op på det, og det kan godt lyde som om der sker noget derinde- men jeg tør simpelthen ikke tage en test, jeg er så bange for at den er negativ! Nogen der har samme issue som jeg selv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

stinemavepine

Det er rigtig svært at slappe af, når man bare virkelig gerne vil være gravid!

Jeg har tudet et utal af gange, da min menstruation kom og jeg dermed ikke var gravid, selvom jeg inden kunne mærke, at det heller ikke skete denne gang. Skuffelsen er bare så stor - især fordi man ikke ved hvornår der så er bonus.

Mit forslag er, at du tester på dagen, hvor din mens bør komme - ikke før. Og giv dig selv plads til at blive ked af det, hvis resultatet ikke er som du ønsker.

Det er jo totalt forskelligt hvilke symptomer kvinder oplever og man kan altså og psyke kroppen til at mærke alverdens ting. Men jeg krydser fingre for at denne gang er lykkens gang for Jer 

http://stinemavepine.blogspot.dk/

Anmeld Citér

27. juli 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Åh hvor jeg kender det. Jeg græd så meget hver gang testen var negativt. Da der så var mange tegn på at nu var den der, var jeg så bange for at tag en test, at jeg var gået en hel uge over tiden før jeg fik taget mig sammen, og i dag er hun 10 år 

Jeg ville vente til et par dage efter du skulle have mens

Anmeld Citér

27. juli 2015

Chellie

Du er ikke alene  Jeg holdt helt op med at teste til sidst, medmindre jeg var adskillige dage over tid uden tegn på mens. Også fordi, jeg synes en bio er værre end "bare" at få mens. Så vil jeg hellere ikke vide, at der var noget, som forsvandt igen.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Chellie

Dobbeltpost

Anmeld Citér

28. juli 2015

Lykkelig-95

Jeg var desværre heller ikke gravid denne gang.. Så vi må op på hesten igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.