Hej..
Vi er imellem behandling og jeg skal starte op på lang behandling på tirsdag...
Natten til lørdag ved kl 3 om natten vågner jeg med stærke smerter i lysken... Jeg kan knap gå, græder af smerte. Kæresten henter noget smertestillende og jeg formår at sove en times tid før jeg igen vågner... Af endnu stærkere smerter som nu fylder fra navlen og ned...
Ved kl 7 ringer vi til lægevagten hvor vi bliver henvist til lægevagten...
Her mistænker de blindtarmsbetændelse pga de stærke smerter, går foroverbøjet, har kastet op og har feber...
Jeg bliver med det samme indlagt, og skal faste da de som sagt mistænker blindtarmsbetændelse...
Efter rigtig mange blodprøver og undersøgelser samt trykken på maven (mega smertefuldt) mistænker de stadig blindtarmsbetændelse men også graviditet uden for livmoderen...
Da graviditen udenfor livmoderen bliver udelukket kommer jeg i CT-scanneren... Den viser lidt betændelse på den ene æggestok, men nu udelukker de også blindtarmsbetændelsen...
Det ender med jeg får en smertefuld gynækologisk undersøgelse og de kan se en lille cyste der er sprunget men også nogle meget store foliker der tilsammen er årsagen til at jeg har fået væske og blod i bughulen som er så smertefuldt...
Har aldrig haft en så smertefuld ægløsning, som regel mærker jeg ikke noget til den...
Er der andre der har oplevet noget lignende?
syntes det lyder og virker voldsomt at en ægløsning kan minde om blindtarmsbetændelse...
Anmeld
Citér