Skema over hverdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juli 2015

nilletøz

Hejsa

ved ikke om det denne tråd ligger det rigtig sted�� 

håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.

jeg leder efter et skema som kan hænges op så vores 2 børn kan de hvad de skal gøre om morgen, eftermiddagen og aften inden senge tid. 

Måske evt hvordan jeg selv kan lave et.. 

Det skal lige ses at det ikke bliver noget overdrevet noget de skal gøre- det bliver sådan noget med at tag tøj på, og pak deres taske til skole og børnehave, være med til at dække bord og tag af igen sådan nogle små hverdagsting.. 

Håber det giver mening for jer..

vores børn her hhv. 2 snart 3år og en på 6 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

bøllen

Hejsa

ved ikke om det denne tråd ligger det rigtig sted�� 

håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.

jeg leder efter et skema som kan hænges op så vores 2 børn kan de hvad de skal gøre om morgen, eftermiddagen og aften inden senge tid. 

Måske evt hvordan jeg selv kan lave et.. 

Det skal lige ses at det ikke bliver noget overdrevet noget de skal gøre- det bliver sådan noget med at tag tøj på, og pak deres taske til skole og børnehave, være med til at dække bord og tag af igen sådan nogle små hverdagsting.. 

Håber det giver mening for jer..

vores børn her hhv. 2 snart 3år og en på 6 år

Er det lidt ala piktogram du søger ??

hvor der er billeder af hver ting - mener der er lavet en app ( husker ikke hvad den heder )

jeg lavet på et tidspunkt piktogram til vores - tog billede af hans sager f.eks tøj , mad , skoletaske mm så kan du bare sætte dem på et ark .

jeg havde dem til at hænge i rækkefølge på vores  højskab . Tog billeder og printede dem ud

Anmeld Citér

26. juli 2015

nilletøz

bøllen skriver:

Er det lidt ala piktogram du søger ??

hvor der er billeder af hver ting - mener der er lavet en app ( husker ikke hvad den heder )

jeg lavet på et tidspunkt piktogram til vores - tog billede af hans sager f.eks tøj , mad , skoletaske mm så kan du bare sætte dem på et ark .

jeg havde dem til at hænge i rækkefølge på vores  højskab . Tog billeder og printede dem ud

Ja det er da så tænkte ikke lige over at det var det det lige hed

Det kunne være jeg bare skulle tag billeder af det de skal gøre og sætte det op på køleskabet...

Tak nu må jeg i gang med at tag billeder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.