Nogen pb 2015 der vil være med i hemmelig facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juli 2015

onpeakhill

Hej piger.

Min kæreste og jeg er igang med projekt baby. Vi har haft 3. ÆL uden held. 4. er lige om hjørnet. 

Er der nogen der har lyst til at være med i en top hemmelig gruppe på facebook for os der er igang med prøve / snart skal prøve og dele viden og råd der? Nogle gange kan det være rart med nogle at tale med :-D Eller er der allerede sådan en gruppe? Kan kun finde grupper med folk der gik igang i 2014. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Mor1986

Hej piger.

Min kæreste og jeg er igang med projekt baby. Vi har haft 3. ÆL uden held. 4. er lige om hjørnet. 

Er der nogen der har lyst til at være med i en top hemmelig gruppe på facebook for os der er igang med prøve / snart skal prøve og dele viden og råd der? Nogle gange kan det være rart med nogle at tale med :-D Eller er der allerede sådan en gruppe? Kan kun finde grupper med folk der gik igang i 2014. 

Jeg vil gerne men ved ikke hvordan man laver en sådan gruppe

Anmeld Citér

26. juli 2015

frkanonym

onpeakhill skriver:

Hej piger.

Jeg vil gerne være med i den, hvis den bliver oprettet. Jeg kan også oprette den?

Anmeld Citér

26. juli 2015

SabinaMortensen

Hej piger.

Jeg vil meget gerne være med  Vi har Nanna fra juli 2014 og har nu prøvet i 5 mdr. Vi fik hjælp til Nanna, og er nu blevet henvist igen 

Anmeld Citér

30. marts 2016

TrineCh93

Blev der nogensinde oprettet en gruppe? For jeg vil også gerne være med ☺️

Anmeld Citér

31. marts 2016

LayLow

Jeg vil også meget gerne være med 

Anmeld Citér

31. marts 2016

den glade

jeg vil også gerne 

Anmeld Citér

31. marts 2016

den glade

jeg vil også gerne 

Anmeld Citér

31. marts 2016

morseptember17

Jeg vil også gerne være med :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.