Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juli 2015

Kærlighediminmave

Så ramte jeg dag 18, Igår begyndte jeg at have niv og ja en mærkelig fornemmelse i underlivet. Håber det er ægløsning men jeg har det også idag. Vi holder pause fra klinikken da de har ferie. Vi håber selvfølgelig på at vi kan være så heldige at klare det selv. Har flyttet fokus fra baby til min styrketræning. Så har ikke testet for ægløsning. 

Håber sådan at det erægløsning, men ja min cyklus har ikke været tip top før behandling. Så mon min krop kan klare sig uden hormoner. Vi har prøvet i 14 måneder  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Krydserfingre

Ville bare sige held og lykke, håber snart det er jeres tur

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Ville bare sige held og lykke, håber snart det er jeres tur

Det håber jeg virkelig også!!! Blev gravid i april lige inden vi begyndte i behandling. Men jeg mistede det hurtigt. Og så har det bare stået stille siden. Det er bare uretfærdigt 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Krydserfingre

nullermand15 skriver:

Det håber jeg virkelig også!!! Blev gravid i april lige inden vi begyndte i behandling. Men jeg mistede det hurtigt. Og så har det bare stået stille siden. Det er bare uretfærdigt 

Ja det er meget uretfærdigt Hvilken behandling får i? 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Ja det er meget uretfærdigt Hvilken behandling får i? 

Iui-h med hele balladen. Vi har to mislykkede forsøg bag os. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kærlighediminmave

Er det normalt at det skal spænde forneden når man sætter sig?  Prøvede lige en æl test, den var negativ 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kærlighediminmave

Det er ligesom at en bobbel passere i højre side en gang imellem og det gør ret nas 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Krydserfingre

Ja det tror jeg er æl. Prøv og test de følgende dage 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Ja det tror jeg er æl. Prøv og test de følgende dage 

Okay det må jeg prøve, men kan jeg have haft æl og stadig have de smerter. Siden æl testen er negativ? 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Krydserfingre

nullermand15 skriver:

Okay det må jeg prøve, men kan jeg have haft æl og stadig have de smerter. Siden æl testen er negativ? 

Nej det vuk jeg ikke mene der er ikke andet for end at teste de næste par dage. Hvor lang er din cyklus normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.