Hvor tidligt testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik du en positiv test

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

582 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2015

Anonym trådstarter

Egentlig forsøger jeg ikke at blive gravid ligenu, men jeg har de sidste 2 dage følt mig helt ved siden af migselv og har usansynligt ømme bryster. Nogenlunde på samme måde havde jeg det da jeg var gravid med mit første barn. 

Og da jeg har haft ubeskyttet sex (afbrudt samleje) omkring ægløsning er jeg lidt nervøs/spændt på om der mon gemmer sig en lille overaskelse i min mave. 

Jeg er dog kun 3+2 idag, så det er jo noget tidligt i forhold til at teste. Men det klør i mine fingre for at finde ud af det!

Med mit store barn var jeg på p-piller og testede derfor først 5+1, så aner ikke noget om hvor tidligt jeg har kunnet få en positiv test.

Hvornår kunne I?

Var I nødt til at vente til forventet mens, eller kunne I få en positiv test i ugen op til?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

BigHope13

Jeg vidste helt præcis hvor langt jeg var og hvornår jeg skulle teste da vi havde været i behandling og var blevet insemineret, 

jeg gik dog rundt med følelsen af at det var mislykkedes og fik tegn på mens, dog ingen blødning. 

Var ved at få pip af kroppens forskellige planer så jeg tog en test i håb om, at hvis den var negativ så ville min psyke kunne komme videre. Så jeg testede 3+4 og den var positiv

Anmeld Citér

26. juli 2015

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg vidste helt præcis hvor langt jeg var og hvornår jeg skulle teste da vi havde været i behandling og var blevet insemineret, 

jeg gik dog rundt med følelsen af at det var mislykkedes og fik tegn på mens, dog ingen blødning. 

Var ved at få pip af kroppens forskellige planer så jeg tog en test i håb om, at hvis den var negativ så ville min psyke kunne komme videre. Så jeg testede 3+4 og den var positiv

Ej en dejlig histore!

Selvom jeg ikke planlægger at blive gravid nu her, så er jeg faktisk næsten bange for at få en negativ test.

Jeg er meget skruk, og selvom tidspunktet ikke er ideelt så ville en lille ny være velkommen

Anmeld Citér

26. juli 2015

vitapigen

Jeg testene positiv  3+2 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Jeg testene positiv  3+2 

Uuh ej hvor spændende! Tror sgu jeg ender med at tage en test imorgen tidlig.. Hvis nu

Anmeld Citér

27. juli 2015

vitapigen

Anonym skriver:

Uuh ej hvor spændende! Tror sgu jeg ender med at tage en test imorgen tidlig.. Hvis nu

Fik du testet? 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Fik du testet? 

Ja jeg gjorde, men den var helt negativ. Men det er jo også tidligt endnu.

Åh jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal tænke og håbe. Min situation lige nu passer ikke skide godt med endnu et barn, men jeg ville sådan elske at få en lille ny.. Suk!

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym

Har testet positiv med alle 4 børn 3+3 dog ikke indenfor tid. Indenfor tid først 3+5. Har også fanget en enkelt bio.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.