Blev godt nok forskrækket i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
21 svar
39 synes godt om
26. juli 2015

MyLove E

Godmorgen. 

I nat kalder min mand pludselig på mig, og med navn ( så er det alvorligt )

Vores søn ligger i mellem os og han ligger fuldstændig stille og er helt kold, ingen puls. Jeg skyder mig at hive i ham. Med det samme kommer der puls og han trækker vejret. Men han vågner ikke ved vi hiver i ham.

Varmen kommer også hurtigt igen.

Så de næste par timer ligger vi og holder ham i hånden og kigger på ham...

Puha vi blev bange...

Skulle bare lige af med det. .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Chellie

Puha, en grim oplevelse! Er han vågnet normalt efterfølgende?

Anmeld Citér

26. juli 2015

MyLove E

Chellie skriver:

Puha, en grim oplevelse! Er han vågnet normalt efterfølgende?

Ja helt normalt  Vi ser Ramasjang 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Chellie

MyLove E skriver:

Ja helt normalt  Vi ser Ramasjang 

Det var godt! Jeg blev helt bekymret over, at han slet ikke var vågnet da I mostlede rundt med ham ..

Anmeld Citér

26. juli 2015

MyLove E

Chellie skriver:

Det var godt! Jeg blev helt bekymret over, at han slet ikke var vågnet da I mostlede rundt med ham ..

Det gjorde han men vi var også bekymret.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

Gjorde i ikke andet end det? Altså uden puls og helt kold? Og trak ikke vejret? 

Der ville jeg ringe 112 med det samme lige meget om han trak vejret igen... der kan være så mange ting galt fx hjertet!? 

Ville i alt fald kontakte 1813 i dag

Anmeld Citér

26. juli 2015

MyLove E

Kay skriver:

Gjorde i ikke andet end det? Altså uden puls og helt kold? Og trak ikke vejret? 

Der ville jeg ringe 112 med det samme lige meget om han trak vejret igen... der kan være så mange ting galt fx hjertet!? 

Ville i alt fald kontakte 1813 i dag

Det var mest hovedet som var koldt, om han træk vejret med det samme. Det kan også Være han træk vejret. Tror også bare vi var meget forskrækket. . Han virker helt normalt, han har været hysterisk og leger helt fint og hopper rundt. Men han sover nok også i sammen med os i nat.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

MyLove E skriver:

Det var mest hovedet som var koldt, om han træk vejret med det samme. Det kan også Være han træk vejret. Tror også bare vi var meget forskrækket. . Han virker helt normalt, han har været hysterisk og leger helt fint og hopper rundt. Men han sover nok også i sammen med os i nat.

Seriøst så ville jeg stadig ringe 1813... havde en i min klasse som barn der gjorde det, altså en meget lav puls og blev helt kold om natten... Han havde en fejl i hjertet så det slog for langsomt når han sov dybt... Han fik det heldigvis tjekket for hans kunne komme så langt ned i rytme at lungerne stoppede og det dør man jo af

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

Kay skriver:

Seriøst så ville jeg stadig ringe 1813... havde en i min klasse som barn der gjorde det, altså en meget lav puls og blev helt kold om natten... Han havde en fejl i hjertet så det slog for langsomt når han sov dybt... Han fik det heldigvis tjekket for hans kunne komme så langt ned i rytme at lungerne stoppede og det dør man jo af

Han fik af vide på hospitalet at han var heldig det blev opdaget fordi de fleste ikke opdager fejlen fordi det jo lige netop sker imens de sover

Anmeld Citér

26. juli 2015

MyLove E

Kay skriver:

Han fik af vide på hospitalet at han var heldig det blev opdaget fordi de fleste ikke opdager fejlen fordi det jo lige netop sker imens de sover

Vi har aldrig opdaget det Før,  og han sover tit hos os (hver nat)

Men så kan det da godt være vi skal ringe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.