Kan I mærke ægløsningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2015

Hvornårskerdet

Hej piger

Kan I mærke når I har ægløsning?

Jeg fik min mens den 12/7 og har de sidste 3 dage haft rigtig rigtig meget stikken i højre side, men jeg plejer aldrig rigtig at kunne mærke min ægløsning.

Min cyklus er iøvrigt lidt uregelmæssigt pga. hormonbehandlinger ifb. IUI.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Mo9ca

Hej piger

Jeg fik min mens den 12/7 og har de sidste 3 dage haft rigtig rigtig meget stikken i højre side, men jeg plejer aldrig rigtig at kunne mærke min ægløsning.

Ja, her er den tydelig at mærke. Begge mine børn er også blevet til i første hug, dog ikke med hjælp. Tidligere var det ikke så tydeligt. Men hvorfor, ved jeg ikke.

Håber for dig, at det snart lykkes

Knus M

Anmeld Citér

26. juli 2015

Hvornårskerdet

Mor8320 skriver:

Ja, her er den tydelig at mærke. Begge mine børn er også blevet til i første hug, dog ikke med hjælp. Tidligere var det ikke så tydeligt. Men hvorfor, ved jeg ikke.

Håber for dig, at det snart lykkes

Knus M

Tak for svar :-)

Kan du mærke den i flere dage? De gange jeg har kunne mærke den, så har det kun varet en enkelt dag.

Siden torsdag har jeg haft meget stikken i højre side, men lidt mindre i dag så ved ikke om den så har været der?

Anmeld Citér

26. juli 2015

SMC

Mus1990 skriver:

Kan du mærke den i flere dage? De gange jeg har kunne mærke den, så har det kun varet en enkelt dag.

Siden torsdag har jeg haft meget stikken i højre side, men lidt mindre i dag så ved ikke om den så har været der?

Jeg mærker det tydeligt efter at vi er gået igang med PB. Det er lidt forskelligt fra måned til måned hvordan. Har ellers ikke tidligere oplevet det sådan. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Mus1990 skriver:

Hej piger

Hej med dig

Efter at vi er kommet i behandling mærker jeg det tydeligt hver måned. Det har jeg aldrig tidligere gjort. Ømme bryster, niven i underlivet og gerne også en "tyngdefornemmelse", som kan være ret ubehagelig. Det varer som regel et par dage.

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mo9ca

Nej, jeg kan kun mærke den det meste af en dag. Det lyder som en ægløsning sådan som du beskriver det.

Først starter folliklen med at briste inde i æggestokken, derefter bliver den (ægget) ledt ind i æggelederen, hvor den bliver befrugtet hvis der er en sædcelle parat. 

Det kan nogle gange godt mærkes over dage.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Hvornårskerdet

Tusind tak for jeres svar! :-) 

Vi har også været sammen de sidste to aftener og i morges (kæresten faldt i søvn på sofaen her til aften så der blev det ikke til noget)

Håber så meget at den er der denne gang, men jeg tvivler efter 2 år uden p-piller :-(

Anmeld Citér

26. juli 2015

Ønsker en lille spire..

Jeg mærker min, som mini mini mens smeter og en smule stikken.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.