Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg gemmer mig lige bag annonymiteten lidt tid.Jeg venter barn nummer 2 og vi er meget glade. Og det piner mig meget at vi gerne vil holde det hemmeligt lidt endnu. Vi har fortalt til hver vores bedste ven (så vi har nogle til at støtte hvis det nu skulle ende "galt", hvilket det jo selvfølgelig ikke gør ) Men derudover ønsker vi at den første der skal have det at vide er vores Datter, og hun skal jo selvfølgelig ikke have det at vide før vi er sikker på det
Hun har fødselsdag i august (slutningen) og der vi jeg være omkring 7+, og det kunne være så fint hvis hun får nyheden der hun ønske sååååå meget at blive storesøster
Men hvornår fortalte i det ? ville i vente til NF eller ville i gøre det før hvis nu man have fået en tidlig scanning.?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg gemmer mig lige bag annonymiteten lidt tid.Jeg venter barn nummer 2 og vi er meget glade. Og det piner mig meget at vi gerne vil holde det hemmeligt lidt endnu. Vi har fortalt til hver vores bedste ven (så vi har nogle til at støtte hvis det nu skulle ende "galt", hvilket det jo selvfølgelig ikke gør ) Men derudover ønsker vi at den første der skal have det at vide er vores Datter, og hun skal jo selvfølgelig ikke have det at vide før vi er sikker på det Hun har fødselsdag i august (slutningen) og der vi jeg være omkring 7+, og det kunne være så fint hvis hun får nyheden der hun ønske sååååå meget at blive storesøster Men hvornår fortalte i det ? ville i vente til NF eller ville i gøre det før hvis nu man have fået en tidlig scanning.?
Hvis I kan få en scanning for hjerteblink inden datters fødselsdag, så synes jeg at I skal gøre det. Når først man har set hjerteblink, er abortrisikoen nede på cirka 3%, så det ville jeg godt turde.
Tillykke
modesty skriver: Hvis I kan få en scanning for hjerteblink inden datters fødselsdag, så synes jeg at I skal gøre det. Når først man har set hjerteblink, er abortrisikoen nede på cirka 3%, så det ville jeg godt turde. Tillykke
Det kunne få godt ske jeg så skulle se om jeg ikke kunne få en lille scanning lige op hendes fødselsdag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128