Softshell dragt go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
8 svar
5 synes godt om
25. juli 2015

Goggelogge

som overskriften siger, er en softshell dragt er godt køb og hvilke har i hvis det er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vores dreng havde fra name it, I en kraftig stoftype virkelig god. Havde så også en brugt i tyndere stof men den levende ik så meget op, i regnvejr. 

Køber en til vores datter nu her også i str 80 så må være glad nok for den ;-)

Anmeld Citér

25. juli 2015

LilleLene

Goggelogge skriver:

som overskriften siger, er en softshell dragt er godt køb og hvilke har i hvis det er?

jeg ELSKEDE vores til min søn

Anmeld Citér

25. juli 2015

JH12

Hvis det er et dagpleje barn kan det være en idé st spørger dp. For vores dp så helst det ikke var det de havde.. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Christabelle

Har været rigtig glad for softshelldragt til min datter. Vi har haft fra Mikk-Line.

Anmeld Citér

25. juli 2015

Goggelogge

årgang84 skriver:

Vores dreng havde fra name it, I en kraftig stoftype virkelig god. Havde så også en brugt i tyndere stof men den levende ik så meget op, i regnvejr. 

Køber en til vores datter nu her også i str 80 så må være glad nok for den ;-)

Jg har faktisk kig på en fra name it, tak for svar

Anmeld Citér

25. juli 2015

Goggelogge

JH12 skriver:

Hvis det er et dagpleje barn kan det være en idé st spørger dp. For vores dp så helst det ikke var det de havde.. 

Det var det ja, vores er lidt ligeglad om det er det ene eller andet, tænker bare det måske er nemmere og lege i.. Hun har også jakke selvfølgelig

Anmeld Citér

25. juli 2015

Goggelogge

Christabelle skriver:

Har været rigtig glad for softshelldragt til min datter. Vi har haft fra Mikk-Line.

Den må jeg tjekke

Anmeld Citér

25. juli 2015

Berta

Jeg har haft til min søn her i foråret. Jeg var sikker på den ville være et hit. Men jeg og han var bestemt ikke vilde med den. Den er besværlig at komme i, ærmerne var for smalle og lynlåsen rigtig træls. Flere jeg kender har haft samme problemer med lynlåsen på den model - fra pomp de lux.

Derudover synes jeg bare det er nemmere med 2 delt - termotøj og regntøj. Så kan han bruge begge dele eller kun jakke el buks afhængigt af vejret. Ofte regnbukser og termojakke hvis det er vådt men ikke regner.

Bortset fra softshell dragten er vi super glade for pomp de lux.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.