Diarré og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Da jeg var 3+0 (vidste på daværende tidspunkt dog ikke jeg var gravid) havde et 12-timers maveonde med diarre og opkast. Der skete intet med bebs og du skal bestemt ikke være nervøs - der kan ikke ske noget med baby fordi du har maveonde

Tusind tak for det men mit er dog på 3 dagen nu  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

2babygirls

Krydserfingre skriver:

Jeg testede positiv i morges, er vidst omkring 4+2.. Og siden igår morges har jeg haft ok voldsom diarré og mavekramper.. Smerterne kommer ikke fra nederste del af maven, men fra mavesækken/tarmene. Det er nogle ret kraftige diarré kramper Får koldsved, er træt og konstant uro i maven. Som i kan forstå er jeg eet nervøs lige pt for den lille klump derinde. Er ude at rejse så kan ikke kontakte læge, så vil høre om nogle af jer har erfaring med dårlig mave så tidligt k graviditeten?  Tak 

Sådan havde jeg det også fra jeg testede positivt og så i ca 6 mdr... Det var så hårdt, især når jeg arbejdede i en børnehave

Anmeld Citér

26. juli 2015

Krydserfingre

2babygirls skriver:

Sådan havde jeg det også fra jeg testede positivt og så i ca 6 mdr... Det var så hårdt, især når jeg arbejdede i en børnehave

Havde du diarré og mavekramper i 6 mdr?  Ej hvor forfærdeligt

Anmeld Citér

26. juli 2015

2babygirls

Krydserfingre skriver:

Havde du diarré og mavekramper i 6 mdr?  Ej hvor forfærdeligt

Hov, nej kun 3 mdr.. dog mest diarre... Nogle gang hvor jeg fik det rigtig dårligt. Men mest i starten

Anmeld Citér

26. juli 2015

Krydserfingre

2babygirls skriver:

Hov, nej kun 3 mdr.. dog mest diarre... Nogle gang hvor jeg fik det rigtig dårligt. Men mest i starten

Når okay det lyder lidt "bedre", haha. Håber snart mit går væk  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.