Den er svag men den er der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
7 svar
8 synes godt om
25. juli 2015

Anonym trådstarter

Yes, testede meget svagt positiv i dag. Jeg havde en spontan abort  for nogle måneder siden, derfor træder jeg meget varsomt nu. Håber virkelig sådan at den bliver der denne gang

Vil I ikke nok hjælpe med at heppe på denne lille filur, indtil jeg kan ånde lettet op??

Når de kritiske uger er overstået og der er noget progression i den lille filur så skal jeg nok bekende kulør. Indtil da......Kærlig hilsen moi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Yes, testede meget svagt positiv i dag. Jeg havde en spontan abort  for nogle måneder siden, derfor træder jeg meget varsomt nu. Håber virkelig sådan at den bliver der denne gang

Vil I ikke nok hjælpe med at heppe på denne lille filur, indtil jeg kan ånde lettet op??

Når de kritiske uger er overstået og der er noget progression i den lille filur så skal jeg nok bekende kulør. Indtil da......Kærlig hilsen moi

Og her er så billedet af de tre forskellige tests. Alle taget i dag. De to til venstre er med morgen urin og den yderste til højre er fra i eftermiddags. Sjovt nok er det den der er tydeligst.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. juli 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Jeg har også lige testet positiv i fredags, så vi kan da følges Jeg håber også denne lille filur bliver hvor den er 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

HappyOne skriver:

Jeg har også lige testet positiv i fredags, så vi kan da følges Jeg håber også denne lille filur bliver hvor den er 

Tillykke med graviditeten HappyOne

Efter sådan et hak i tuden jeg fik sidste gang, tør jeg slet ikke håbe på noget, før jeg er over de første 12 uger. Så når den mållinje er passeret, er jeg frisk på at følges med dig og alle de andre i samme lykkelige situation.

Knus Moi

Anmeld Citér

26. juli 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten HappyOne

Efter sådan et hak i tuden jeg fik sidste gang, tør jeg slet ikke håbe på noget, før jeg er over de første 12 uger. Så når den mållinje er passeret, er jeg frisk på at følges med dig og alle de andre i samme lykkelige situation.

Knus Moi

Hej Moi

Jeg synes du skal få tid til en tidelig scanning og se hjerteblink. Jeg mistede selv tilbage i Marts fordi barnet var syg (11+4). Men når man har set hjerteblink er der kun 3 % der mister  

Hilsen HappyOne 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Krydserfingre

Tillykke! Testede selv Positic igår 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Anonym trådstarter

Tillykke! Testede selv Positic igår 

Tillykke med graviditeten og pøj pøj med det

Knus Moi

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Nej,nej,nej. Heller ikke denne gang

Blodet flyder ud af mig nu og nul ømme bryster

Moi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.