Nyt job kontra pb. nr. 2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2015

mortilpige

Hej alle.

Jeg er næsten lige startet på en ny arbejdsplads. Jeg er rigtig glad for at være der, mine kollegaer er rigtig søde, og har alleredet fået at vide, at jeg er helt sikker på fastansættelse 

Men.. Så kommer det store spørgsmål..

Hvornår kan man "tillade" sig at gå i gang med pb. nr. 2 efter start..?? Hvornår vil det være fair over for den nye arbejdsgiver..??

Ikke at jeg regner med at det lykkedes i første forsøg, men hvad nu hvis det gør..?? 

Vil bare rigtig gerne i gang med pb., men er samtidig meget samvittighedsfuld over for jobbet, så syntes heller ikke at det er helt fair over for dem.

Så skal jeg ligge mine egne drømme for privatlivet på hylden lidt, eller skal jeg bare være ligeglad med hvad jobbet evt. vil sige til det..??

Skal lige sige, at aldermæssigt kan jeg ikke vente for længe..

Kom meget gerne med jeres input 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

esioul

mortilpige skriver:

Hej alle.

Jeg er næsten lige startet på en ny arbejdsplads. Jeg er rigtig glad for at være der, mine kollegaer er rigtig søde, og har alleredet fået at vide, at jeg er helt sikker på fastansættelse 

Men.. Så kommer det store spørgsmål..

Hvornår kan man "tillade" sig at gå i gang med pb. nr. 2 efter start..?? Hvornår vil det være fair over for den nye arbejdsgiver..??

Ikke at jeg regner med at det lykkedes i første forsøg, men hvad nu hvis det gør..?? 

Vil bare rigtig gerne i gang med pb., men er samtidig meget samvittighedsfuld over for jobbet, så syntes heller ikke at det er helt fair over for dem.

Så skal jeg ligge mine egne drømme for privatlivet på hylden lidt, eller skal jeg bare være ligeglad med hvad jobbet evt. vil sige til det..??

Skal lige sige, at aldermæssigt kan jeg ikke vente for længe..

Kom meget gerne med jeres input 

Jeg ville vente til prøvetiden i fastansættelsen som min var ovre

Anmeld Citér

25. juli 2015

Jems

Jeg ville personligt vente til jeg var fastansat

Men gør hvad dit hjerte føler for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.