Eksperthjælp: Langvarig uregelmæssig blødning efter fødsel for 12 måneder siden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. juli 2015

Lisbeth Jess

Hej Lisbeth,

Så skriver jeg, igen igen.

Jeg skrev sidst til dig, omkring min menstruation, som pludselig kom på 23. dagen og kom til at vare i alt 14 dage.

Jeg kontaktede min læge, som sagde, at det kunne ske, uden noget er galt! Og at det oftest skete efter en fødsel - jeg har en datter på nu 12 1/2 måned - pga. hormonforstyrrelser.

Jeg skulle holde øje med hvornår min næste mens kom og hvor længe den varede.
Jeg stoppede med at bløde den 27/6.

15 dage senere, den 12/7, kom min menstruation igen og den er her stadig idag. Det er ikke kraftig menstruation som jeg tidligere har oplevet, men det er meget frustrerende at bløde så længe.

Jeg vil selvfølgelig kontakte min læge igen og håbe, at jeg på en eller anden måde kan blive undersøgt. Men kan jeg kontakte lægen nu, eller er det bedst at vente til blødningen er stoppet?

Her tænker jeg mest på, hvis lægen bedømmer, at jeg skal have lavet en gynækologisk undersøgelse. Hvad vil man ellers gøre? Jeg tænker på blodprøver/evt scanning. Er det helt forkert?

Med venlig hilsen Karina

Lisbeths svar

Hej Karina !

Jeg mener du skal checkes hos en gynækolog, Du kan bede din læge om en henvisning, også selvom du stadig bløder.

I mine ører lyder det ,som du skal undersøges mere end du hidtil er blevet og ja en scanning lyder fornuftig.

Du skal holde fast i at du er bekymret og vil have en henvisning.. Jeg tror ikke det bliver et problem.

Held og lykke med det,

Hav en god week end.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.