Lyserødt og brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
8 svar
3 synes godt om
25. juli 2015

SilverShape

Hej de damer..

Jeg er i dag 4+2 og har fået bekræftiget graviditet både ved hjemmeteste og ved lægen.

MEN! Igår da jeg gik på toilettet, inden jeg skulle i seng, var der lyserødt udflåd på toiletpapiret... Tørrede mig flere gange, alle gange med lyserødt udflåd... Her til morgen ser det brunt ud..

Da jeg er på ferie har jeg ikke mulighed for at opsøge egen læge...

Har i oplevet lyserødt og brunt udflåd i starten af jeres graviditet? Er det et tegn på graviditet uden for livmoderen? Spontan abort? Eller er det normalt? :-(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

L-Mortil3

Ro på ;-) som regel er det heeeelt normalt! De fleste oplever lidt pletblødning i starten, så længe du ikke har smerter eller blødningen tager til ville jeg tage det helt roligt 

Anmeld Citér

25. juli 2015

SilverShape

L-Mortil2 skriver:

Ro på ;-) som regel er det heeeelt normalt! De fleste oplever lidt pletblødning i starten, så længe du ikke har smerter eller blødningen tager til ville jeg tage det helt roligt 

Mange tak for det hurtige svar....

Det beroliger lidt..

Anmeld Citér

25. juli 2015

Tøs85

SilverShape skriver:

Hej de damer..

Jeg er i dag 4+2 og har fået bekræftiget graviditet både ved hjemmeteste og ved lægen.

MEN! Igår da jeg gik på toilettet, inden jeg skulle i seng, var der lyserødt udflåd på toiletpapiret... Tørrede mig flere gange, alle gange med lyserødt udflåd... Her til morgen ser det brunt ud..

Da jeg er på ferie har jeg ikke mulighed for at opsøge egen læge...

Har i oplevet lyserødt og brunt udflåd i starten af jeres graviditet? Er det et tegn på graviditet uden for livmoderen? Spontan abort? Eller er det normalt? :-(

Har oplevet det og det var tegn på abort.. Blødte kraftigt efter et par dage og aborterede. Håber ikke det er det der sker for dig, men kunne godt være det..

Anmeld Citér

25. juli 2015

Melm

Sådan startede min spontan abort. Der kom lidt brun udflåd ud i et par dage, og efter nogle dage blev det frisk blod- jeg havde ingen smerter. Smerterne kom først en hel uge efter hvor jeg virkelig blødte. Og jeg var i uge  11+. Men hvis det er spontan abort er der alligevel ikke noget lægen kan gøre. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

SilverShape

Tak for jeres svar :-(

Anmeld Citér

25. juli 2015

Karina1

Det oplevede jeg indtil jeg var cirka 12uger henne, har hørt det er helt normalt,  jeg er 36+4 idag, så ingen tegn på spontan abort her

Anmeld Citér

25. juli 2015

SilverShape

Karina1 skriver:

Det oplevede jeg indtil jeg var cirka 12uger henne, har hørt det er helt normalt,  jeg er 36+4 idag, så ingen tegn på spontan abort her

Dejligt med et lidt mere positivt indlæg... Håber at det er det samme hos mig, og ikke nogen negativ årsag bag...

Anmeld Citér

25. juli 2015

Karina1

SilverShape skriver:

Dejligt med et lidt mere positivt indlæg... Håber at det er det samme hos mig, og ikke nogen negativ årsag bag...

Så længe det ikke er frisk rødt blod og der ikke kommer meget, som når man har menstruation, så skulle det være helt normalt mener også jeg pletblødte i min første gravidtet og der gik heller ikke noget galt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.