Lang historie kort. Vi er flyttet et nyt sted hen i lejede rækkehuse. Husene er lavet så der er en "gård" med gynge og græs og træer osv i midten. Naboerne har så splejset om 2 bænke som står op af vores hegn. Da vi flyttede ind tænkte vi ikke videre over det. Men... Der sidder nogen der konstant! Og pt er bænkene fyldt HVER AFTEN igår med en smule druk og høj latter og snak, idag det samme . Det er faktisk begyndt og irritere os . Vi kan ikke ha åbne vinduer, for så lyder det som om de sidder i vores stue. De griller der , bestiller mad der, drikker kaffe der, drikker alkohol der, holder fødselsdag der ........ Nu er vores gæster begyndt og kommneter til os, at når de kommer her så bliver de nedstirret af dem... (De skal gå et stykke hvor man så kan se dem fra bænken af, inden de kommer til vores havelåge) en ting er at vi selv bliver nedstirret så meget at jeg får klamsved fx når jeg har handlet ind osv. De fodre vores hund gennem hegnet og ungerne tirrer den nogen gange . Det værste er dog at min mand overhørte en af dem sige til vores hund mens hun kælede med den under hegnet "Nååå skal du ikke snart ud og gå"
de hilser pt kun hvis vi selv hilser først, ellers bliver vi bare nedstirret (og det SAMME med vores datter på 4 som enddog sagde Hej en dag og så svarer de ikke, selvom hun stod lige foran dem )!
Hvad fanden kan vi gøre? Har skrevet herinde før, hvor folk forslog og snakke med dem Over noget kaffe... Men det her er enten eller. Enten er vi inde , og sidder på bænken med dem hele tiden, og ellers er vi ude.. Der er ikke den der mellemvej, og nok er vi sociale, men jeg værner meget om mit privat liv og jeg er ikke typen der er sådan "åben" dør og snak over hegnet i tide og utide, engang imellem ligesom hvor vi boede før, men ikke slet slet slet ikke i sådan en grad her ... Hvad kan vi gøre?? Vi føler os som gæster og føler ikke engang vi kan lukke vores datter ud i gården . De smider endda børn væk som ikke bor her som bruger gyngen, OG DET ER ALTSÅ EN OFFENTLIG PLADS DET HER !!!!
Det er sikkert rodet, undskyld for det, men er simpelthen frustreret :/ der er nogen andre ting som jeg har nævnt før herinde, men skal jeg nævne dem igen bliver det for langt.. Dette er pt det primære problem
Anmeld
Citér