Er så gal og sur og vred og rystet

er til at brække sig over.
For lige at få lidt hold i det starter jeg lige i går
Var til 3 mdr samtale i går i vuggestuen ren rutine når barnet har været der i 3 måneder, og de syntes han er så herlig og de vil så nødig af med ham osv. De har ikke kunnet få ham til at sove de sidste gange han har været derover, det er også oki, de kan jo ikke slå ham ud for at han sover, men han sover fint herhjemme. Jeg siger lidt hvad jeg er utilfreds med og nævner en af de andre børn der er på stuen at hun virker meget voldsom over for de små, har bla set hende skubbe dem så de falder osv, og jeg er lidt interesseret i hvordan hun er sådan i det hele taget og om hun har gjort det ved Emil. Hun afviger lidt og siger at hun da godt kan være lidt voldsom men det med at skubbe osv er ikke noget de sådan har bidt mærke i at hun gør så meget og at hun også er et meget kærlig barn, fair nok, og er da sikker på at de nok holder øje med hende og i hvert fald når det nu er nævnt at mindst en forældre er opmærksom på hende.
Nårh men på vej til min jobsamtale i dag vil jeg da lige ringe og høreom de har fået ham til at sove, det har de ikke, og bliver enig med mig selv at hvis han ikke sover når jeg ringer til dem igen efter samtallen henter jeg ham med det samme, og han sover så ikke og jeg siger så at jeg henter ham så han kan komme hjem og sove.
De skal så spise og jeg siger så at Emil godt må få lidt inden vi går, og jeg sætter mig ved ham så jeg kan give ham maden, og kigger så på hans arm, og der er det største bidemærke jeg nogensinde har set, så har den f..... l.... møgunge fandme bidt Emil i armen og pædagogen griner lidt og siger, ja Emil og BIB sad begge på måttet og lige pludselig skreg Emil og så tog jeg ham op.

Ej hvorfor skulle hun dog også tjekke hvorfor han skreg!!! Det er da også bare normalt da.
Og jeg vil bare lige køre en finger hen over lige så stille og så begyndte han at græde, så det må gøre virkelig ondt, for han kan have buler osv man kan røre ved uden han siger noget til det.
Er bare så gal!!! ved godt der er nogen børn der bider, er ikke det men for helved de kan sgu da lige tjekke og så få sagt til hende at det ikke er OKI at gøre sådan noget, og så for 7 søren da give mig ret i at hun skal holdes lidt mere øje med, er altså 3 små på den stue og så en der lige kan gå, er altså ikke skide smart. Skal være plads til alle ja, men hvis hun lige kræver lidt ekstra så skal de sgu også være klar og kunne give det ekstra og gøre det ekstra der skal til

Uh vi er 3 pædagoger til 8 børn, så vi kan bedre involdvere og være der for hver enkelt barn min bare røv!!!!
Kan virkelig ikke snart have mere af det er, Emil er syg konstant og skal bare altid være et eller andet med den vuggestue, og seriøst hvis det ikke kommer til at gå bedre så bliver han flyttet med det smame vi får et tilbud om dp vil ikke engang overveje det (kun hvis hun er en heks eller psykopat) Jeg trænger til atb have ro i mit hoved og have en dreng der er glad og tilfreds og ikke render rundtmed bide mærker der gør så ondt at man ikke engang kan røre ham!!
Skulle lige ud med det, undskyld