Nu tør jeg godt springe forsigtigt ud :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
18 svar
30 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2015

Chellie

Jeg har gemt mig lidt bag anonymiteten, fordi jeg var enormt bange for at det simpelthen var for godt til at være sandt. Men idag fik vi bekræftet at hjertet slår, så nu tør jeg godt springe ud! 

Jeg er gravid, og skal være mor til marts! 

Yay!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tilykke 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Carina:-)

Tillykke :)

Anmeld Citér

24. juli 2015

Diosa85

Chellie skriver:

Jeg har gemt mig lidt bag anonymiteten, fordi jeg var enormt bange for at det simpelthen var for godt til at være sandt. Men idag fik vi bekræftet at hjertet slår, så nu tør jeg godt springe ud! 

Yay!

Ihhh hvor fantastisk. Tillykke 

Anmeld Citér

24. juli 2015

sommerfuglen82

Stort tillykke 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Mor til F

Chellie skriver:

Yay!

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Chellie

Tak  Jeg er stadig helt overvældet, og kan næsten ikke forholde mig til det.. *G* Tænk ... En rigtig baby..!

Anmeld Citér

25. juli 2015

Trine91

Tillykke  Jeg er også sat til marts men jeg venter tvillinger så det bliver nok slut februar i stedet. Det er helt vildt. Jeg står så desværre alene med det

Anmeld Citér

25. juli 2015

Trine91

Tillykke  Jeg er også sat til marts men jeg venter tvillinger så det bliver nok slut februar i stedet. Det er helt vildt. Jeg står så desværre alene med det

Anmeld Citér

25. juli 2015

Chellie

Trine91 skriver:

Ja, jeg har faktisk diskret holdt lidt øje med dig, på grund af dine tråde. Jeg var lidt usikker på, om jeg selv havde én eller to, da der var to æg ved IUI. Men jeg har så kun én ..

Hvis du mangler nogen at følges med, er jeg dog på alligevel?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.