blærebetændelse og sulfa i uge 13??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2015

Anonym trådstarter

så har jeg fået mig en blærebetændelse, og har fået selexid som ik har hjulpet efter 4 dage. det trykker og gør ondt i underlivet, fik tjekket idag og der var stadig bakterier, så har fået sulfa, men er lidt bange for at tag dem, manden fra apoteket ku ik forstå hvorfor min læge havde givet mig dem, fordi det ik er noget man gir til gravide. 

har nogen af jer prøvet at få det?? jeg er så nervøs for al det her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

moaren

Anonym skriver:

så har jeg fået mig en blærebetændelse, og har fået selexid som ik har hjulpet efter 4 dage. det trykker og gør ondt i underlivet, fik tjekket idag og der var stadig bakterier, så har fået sulfa, men er lidt bange for at tag dem, manden fra apoteket ku ik forstå hvorfor min læge havde givet mig dem, fordi det ik er noget man gir til gravide. 

har nogen af jer prøvet at få det?? jeg er så nervøs for al det her

Sulfametizol kan bruges hvis det er nødvendigt. Det er mest sidst i graviditeten man bør være tilbageholden. 

Kontaktede apoteket ikke lægen? Hvis farmaceuten/farmakonomer undrede sig, så burde de ringe.

Anmeld Citér

24. juli 2015

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Sulfametizol kan bruges hvis det er nødvendigt. Det er mest sidst i graviditeten man bør være tilbageholden. 

Kontaktede apoteket ikke lægen? Hvis farmaceuten/farmakonomer undrede sig, så burde de ringe.

nej det gjorde det ik, og nu sidder jeg og tør ik at tage det, men på den anden side vil jeg også gerne af med den blærebetændelse for det jo ik godt at rende rundt med plus det gør ondt. 

Anmeld Citér

24. juli 2015

moaren

Anonym skriver:

nej det gjorde det ik, og nu sidder jeg og tør ik at tage det, men på den anden side vil jeg også gerne af med den blærebetændelse for det jo ik godt at rende rundt med plus det gør ondt. 

Kan godt forstå du er bekymret, men tror nu du kan tage det helt roligt. Måske du kunne prøve at ringe til vagtlægen og høre hvad de siger til det?

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Kan godt forstå du er bekymret, men tror nu du kan tage det helt roligt. Måske du kunne prøve at ringe til vagtlægen og høre hvad de siger til det?

nu har jeg bare besluttet mig for at tag dem, hvis jeg ringer til lægevagten vil de sige hvis din læge har sagt du godt ka så er det bare det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.