Hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2015

MomInTheMaking

mortilsilke skriver:

Haha håber så sandelig også det er en autocorrect fejl 

Jeg viste ham billederne, og han sagde stadig bare insektbid. Jeg målte hendes temperatur til 37.9 inden sengetid, så holder øje med hende i nat, måler den igen ved midnatstid og så må jeg se på hvordan hun har det der. 

Jeg synes også det ligner insektbid. jeg ville ikke bekymre hvis de blev bedre så hurtigt. har i dyr? for de kan evt. have haft en lille loppe med sig eller lignende som lige har givet den gas på din datters ryg inden den gav op.

Det har vi i hvert fald oplevet herhjemme med vores katte selv om de får loppekur regelmæssigt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

mortilsilke

LonglivetheQueen skriver:

Jeg synes også det ligner insektbid. jeg ville ikke bekymre hvis de blev bedre så hurtigt. har i dyr? for de kan evt. have haft en lille loppe med sig eller lignende som lige har givet den gas på din datters ryg inden den gav op.

Det har vi i hvert fald oplevet herhjemme med vores katte selv om de får loppekur regelmæssigt.

Nej det er det, vi har ingen dyr og har ikke været i nærheden af nogle. 

Synes bare det hele er underligt, det er kun 1 uge siden vi var til lægen fordi hun er begyndt nogle gange at hvæse/hive efter vejret, ikke hele tiden, men nogle gange, men i følge lægen var det fordi hun prøver at lære at snakke, og nu det her.. Man kan ikke lade være med at blive lidt bekymret 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mortil2+

Ja for pokker, der skulle ha stået børneeksem..... 

Anmeld Citér

25. juli 2015

lineog4

mortilsilke skriver:

Sys det er rigtig underligt. Det kommer og går. Og vi var til lægen, og han sagde at det var insektbid/myggestik, men hun har LIGE fået nogle i hovedet, hvor vi er sikre på der ingen insekter er. Så jeg er faktisk ret nervøs 

Må indrømme jeg er også ser det som insektbid som din læge

Anmeld Citér

25. juli 2015

alenemor42

Det ligner det nældefeber min datter får engang imellen

Anmeld Citér

25. juli 2015

mortilsilke

Jeg har tjekket hendes temperatur i morges, og den var helt fin. Hun har tisset, drukket, spist og leget hele dagen. Der kommer stadig bare røde knopper der kommer og går, men hun har det fint, så vi tager til lægen i næste uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.