Jeg begyndte allerede da jeg var 8+ at få smerter i skambenet, nu er jeg så begyndt at få ondt i lænden også, så meget at jeg dårligt kan rejse lig og gå om aftenen. Jeg er kun 11+0
jeg har et fysisk krævende job som pædagog på et botilbud for voksne udviklingshæmmede, der har behov for hjælp til alt og er kørestolsbrugere. Jeg kan simpelthen ikke få mig til at gå til lederen allerede så tidligt i graviditeten med gener, da jeg selv bare heller ikke vil tro på at det kan være så slemt som det er. Hvad filan skal jeg gøre? Jeg har det nogenlunde det meste af dagen og derfor kommer jeg nok til at overanstrænge mig så jeg derfor får så ondt om aftenen. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig, jeg kan godt mærke at det ikke bliver ved med at gå i længden at have så ondt, men er også utrolig ked af at skulle sygemeldes så tidligt. jeg er kun ansat i er vikariat der løber til 30 november, hvor jeg vil være omkring uge 27. Hvad skal jeg dog gøre? Hvorfor gør det allerede så skide ondt? 
Anmeld
Citér