Av min lænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. juli 2015

Mullesmith

Jeg begyndte allerede da jeg var 8+ at få smerter i skambenet, nu er jeg så begyndt at få ondt i lænden også, så meget at jeg dårligt kan rejse lig og gå om aftenen. Jeg er kun 11+0  jeg har et fysisk krævende job som pædagog på et botilbud for voksne udviklingshæmmede, der har behov for hjælp til alt og er kørestolsbrugere. Jeg kan simpelthen ikke få mig til at gå til lederen allerede så tidligt i graviditeten med gener, da jeg selv bare heller ikke vil tro på at det kan være så slemt som det er. Hvad filan skal jeg gøre? Jeg har det nogenlunde det meste af dagen og derfor kommer jeg nok til at overanstrænge mig så jeg derfor får så ondt om aftenen. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig, jeg kan godt mærke at det ikke bliver ved med at gå i længden at have så ondt, men er også utrolig ked af at skulle sygemeldes så tidligt. jeg er kun ansat i er vikariat der løber til 30 november, hvor jeg vil være omkring uge 27. Hvad skal jeg dog gøre? Hvorfor gør det allerede så skide ondt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Bum bum - måske bækkenløsning eller måske din iskasnerve. 

Jeg ville kontakte lægen og så vil han nok sende dig videre til fysioterapi 

Anmeld Citér

24. juli 2015

hmg86

Mullesmith skriver:

Jeg begyndte allerede da jeg var 8+ at få smerter i skambenet, nu er jeg så begyndt at få ondt i lænden også, så meget at jeg dårligt kan rejse lig og gå om aftenen. Jeg er kun 11+0  jeg har et fysisk krævende job som pædagog på et botilbud for voksne udviklingshæmmede, der har behov for hjælp til alt og er kørestolsbrugere. Jeg kan simpelthen ikke få mig til at gå til lederen allerede så tidligt i graviditeten med gener, da jeg selv bare heller ikke vil tro på at det kan være så slemt som det er. Hvad filan skal jeg gøre? Jeg har det nogenlunde det meste af dagen og derfor kommer jeg nok til at overanstrænge mig så jeg derfor får så ondt om aftenen. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig, jeg kan godt mærke at det ikke bliver ved med at gå i længden at have så ondt, men er også utrolig ked af at skulle sygemeldes så tidligt. jeg er kun ansat i er vikariat der løber til 30 november, hvor jeg vil være omkring uge 27. Hvad skal jeg dog gøre? Hvorfor gør det allerede så skide ondt? 

Nogle udvikler hurtigere det hormon der gør at leddene løsner sig... er det kun i lænden? Ellers kan det også være iskiasnerven der sidder i klemme.. det kunne være en god ide at starte til noget fys.. det kender jeg mange der har haft godt af..

Anmeld Citér

24. juli 2015

Mullesmith

hmg86 skriver:

Nogle udvikler hurtigere det hormon der gør at leddene løsner sig... er det kun i lænden? Ellers kan det også være iskiasnerven der sidder i klemme.. det kunne være en god ide at starte til noget fys.. det kender jeg mange der har haft godt af..

Har både ondt i lænd, skamben og iskias, men dog tåleligt om dagen. Om aftenen er det frygtelig træls når jeg skal op og stå og bukke mig. Kan gå til fys gennem arbejdet fik jeg afvide. Så det vil jeg igang med 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Diosa85

Mullesmith skriver:

Måske et bækkenbælte kan aflaste dig lidt i hverdagen? 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mullesmith

Diosa85 skriver:

Måske et bækkenbælte kan aflaste dig lidt i hverdagen? 

Prøvede sådan et sidste gang, det hjalp ikke og var ikke rart st have på 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Diosa85

Mullesmith skriver:

Prøvede sådan et sidste gang, det hjalp ikke og var ikke rart st have på 

Okay. Det jeg havde kunne man slet ikke mærke man havde på. Men det er jo nok en smagssag så. Ved ikk om der er forskellige modeller 

Anmeld Citér

25. juli 2015

2babygirls

Mullesmith skriver:

Nu har du jo båret tvillinger så din krop er jo slet ikke i samme form som inden. 

Anden gang fik jeg også monster ondt samme steder du beskriver, på samme tid, og jeg syntes også det var for tidligt at have ondt, men min krop var bare ikke stærk nok plus jeg er hypermobil

Anmeld Citér

25. juli 2015

Mullesmith

2babygirls skriver:

Nu har du jo båret tvillinger så din krop er jo slet ikke i samme form som inden. 

Anden gang fik jeg også monster ondt samme steder du beskriver, på samme tid, og jeg syntes også det var for tidligt at have ondt, men min krop var bare ikke stærk nok plus jeg er hypermobil

Det er godt nok skidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.