Brunette-92 skriver:
Så du har ikke haft mens siden den 11 men er muligvis gravid?
hvordan det?
jeg spørger fordi jeg ikke har haft mens siden den 13 maj, og har været igennem undersøgelser men ingen positive test og lægerne kan ikke se noget men muligvis har jeg pco..
Tænker om jeg alligevel kan blive gravid?? Har ømme bryster for tiden og ondt i underlivet, tør bare ikke ta test fordi jeg blir skuffet gang på gang over at den er negativ
Min mens har også været meget ureelmæssig og jeg undrer mig meget over at jeg først kan teste positiv nu for en måned siden var min også negativ :-)
min test hos lægen var dog positiv så han siger jeg er gravid og skal til nf skanning næste torsdag synes det hele virker så uvirkeligt men den skulle altså være der ifølge min læge 
har haft det helt på samme måde som dig man tør ikke tro på det er der, og jeg gloede også noget på mine positive test
har taget 5 herhjemme som var svagt positive og en hos min læge som var ok klar positiv. Og så vidt jeg har forstået er en streg en streg på en test så er den ikke helt tydelig så er man altså gravid og de er meget sikre de teste, så synes du skal prøve at tage en test så giver det også lidt ro det gjorde det på mig, nu er det bare 100 andre ting der bekymre mig har lidt svært ved at tro på jeg virkelig er gravid mest fordi jeg er ret overvægtig !! 
Anmeld
Citér