Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2015

Mortil2drenge<3

Hej jeg har idag, da jeg kom hjem fra arbejde taget en graviditetstest som viste positiv og i ren glæde tog jeg en til lige bagefter med det samme urin, som viste meget svag positiv man kan kun lige ane skyggen af nr 2 test. Jeg tør næsten ikke at tro på det Jeg går også rundt med ømme bryster og menstruation lignende smerter. Sidst jeg havde min mens var den 11 maj men min menstruation har været ureelmæssig siden jeg stoppede på p piller, mig og kæresten ønsker virkelig et barn, Mit spørgsmål er bare er der andre der har prøvet lignende ?? Knus B...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

MarianneRubi

debattør-34273 skriver:

Hej jeg har idag, da jeg kom hjem fra arbejde taget en graviditetstest som viste positiv og i ren glæde tog jeg en til lige bagefter med det samme urin, som viste meget svag positiv man kan kun lige ane skyggen af nr 2 test. Jeg tør næsten ikke at tro på det Jeg går også rundt med ømme bryster og menstruation lignende smerter. Sidst jeg havde min mens var den 11 maj men min menstruation har været ureelmæssig siden jeg stoppede på p piller, mig og kæresten ønsker virkelig et barn, Mit spørgsmål er bare er der andre der har prøvet lignende ?? Knus B...

Vil gerne se dine tests ?  

men er de aflæst indenfor tid så må du jo have HCG i kroppen også er du jo gravid

Anmeld Citér

23. juli 2015

Brunette-92

Så du har ikke haft mens siden den 11 men er muligvis gravid? hvordan det?

jeg spørger fordi jeg ikke har haft mens siden den 13 maj, og har været igennem undersøgelser men ingen positive test og lægerne kan ikke se noget men muligvis har jeg pco.. 

Tænker om jeg alligevel kan blive gravid?? Har ømme bryster for tiden og ondt i underlivet, tør bare ikke ta test fordi jeg blir skuffet gang på gang over at den er negativ ����

Anmeld Citér

30. juli 2015

Mortil2drenge<3

Brunette-92 skriver:

Så du har ikke haft mens siden den 11 men er muligvis gravid? hvordan det?

jeg spørger fordi jeg ikke har haft mens siden den 13 maj, og har været igennem undersøgelser men ingen positive test og lægerne kan ikke se noget men muligvis har jeg pco.. 

Tænker om jeg alligevel kan blive gravid?? Har ømme bryster for tiden og ondt i underlivet, tør bare ikke ta test fordi jeg blir skuffet gang på gang over at den er negativ ����

Min mens har også været meget ureelmæssig og jeg undrer mig meget over at jeg først kan teste positiv nu for en måned siden var min også negativ :-) 

min test hos lægen var dog positiv så han siger jeg er gravid og skal til nf skanning næste torsdag ���� synes det hele virker så uvirkeligt men den skulle altså være der ifølge min læge 

har haft det helt på samme måde som dig man tør ikke tro på det er der, og jeg gloede også noget på mine positive test 

har taget 5 herhjemme som var svagt positive og en hos min læge som var ok klar positiv.  Og så vidt jeg har forstået er en streg en streg på en test så er den ikke helt tydelig så er man altså gravid og de er meget sikre de teste, så synes du skal prøve at tage en test så giver det også lidt ro det gjorde det på mig, nu er det bare 100 andre ting der bekymre mig har lidt svært ved at tro på jeg virkelig er gravid mest fordi jeg er ret overvægtig !! 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Mortil2drenge<3

MarianneRubi skriver:

Vil gerne se dine tests ?  

men er de aflæst indenfor tid så må du jo have HCG i kroppen også er du jo gravid

Jo ved ikke om de er til at se 

den hos lægen dagen efter var mere positiv i det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juli 2015

MarianneRubi

debattør-34273 skriver:

Jo ved ikke om de er til at se 

den hos lægen dagen efter var mere positiv i det 

Jeg kan dog tydeligt se dem 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Mortil2drenge<3

MarianneRubi skriver:

Jeg kan dog tydeligt se dem 

Ja også her ❤️❤️ 

Har fået mig engang blærebetændelse og er bange for at testene vil vise positiv pga det �� men det kan ikke lade sig gøre vel? 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
debattør-34273 skriver:

Ja også her ❤️❤️ 

Har fået mig engang blærebetændelse og er bange for at testene vil vise positiv pga det �� men det kan ikke lade sig gøre vel? 

Nej det kan det ikke. Du er gravid. Tillykke!

Anmeld Citér

30. juli 2015

Mortil2drenge<3

Saphiira skriver:

Nej det kan det ikke. Du er gravid. Tillykke!

Taaak 

Anmeld Citér

31. juli 2015

MarianneRubi

debattør-34273 skriver:

Ja også her ❤️❤️ 

Nej det har jeg hvertfald aldrig hørt om kunne give udslag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.