Hej de damer. 
Jeg er en smule forvirret... Sagen er nemlig den at jeg først fik 3 svagt positive teste, og derfor valgte jeg at tage til lægen, for at få bekræftet det, hos lægen fik jeg imidlertid en negativ test. 
Jeg blev en smule oprørt, idet at jeg jo havde fået 3 positive derhjemme, og gik derfor direkte hjem og tog en test mere... (test monster
), den var igen positiv... Om aftenen kunne jeg simpelthen ikke dy mig, og derfor tog jeg igen en, som var fuldstændig magen til den jeg tog efter lægen, nemlig svagt positiv.
Derfor ringede jeg igen til lægen dagen efter, og de ville derfor lave en ny test og så skulle jeg lige ind og snakke med lægen, her var min test dog positiv, lidt mere positiv end nogen af dem jeg før havde taget derhjemme, men ikke med to knald positive streger. 
Nu er jeg så forvirret...
Jeg havde første dag af sidste menstruation d. 20 juni, dvs. at jeg burde være 4+6.. Og jeg har stadig ikke opnået en helt positiv test... 
Så nu ville jeg lige høre om jeres erfaringer... Hvornår fik i to KNALD hamrende positive streger, på en test? 
Knus og kram herfra...
Anmeld
Citér