Hvor hurtigt fik i en tyde TESTstreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik i en tydelig TESTstreg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.025 visninger
11 svar
3 synes godt om
23. juli 2015

SilverShape

Hej de damer. 

Jeg er en smule forvirret... Sagen er nemlig den at jeg først fik 3 svagt positive teste, og derfor valgte jeg at tage til lægen, for at få bekræftet det, hos lægen fik jeg imidlertid en negativ test. 

Jeg blev en smule oprørt, idet at jeg jo havde fået 3 positive derhjemme, og gik derfor direkte hjem og tog en test mere... (test monster ), den var igen positiv... Om aftenen kunne jeg simpelthen ikke dy mig, og derfor tog jeg igen en, som var fuldstændig magen til den jeg tog efter lægen, nemlig svagt positiv.

Derfor ringede jeg igen til lægen dagen efter, og de ville derfor lave en ny test og så skulle jeg lige ind og snakke med lægen, her var min test dog positiv, lidt mere positiv end nogen af dem jeg før havde taget derhjemme, men ikke med to knald positive streger. 

Nu er jeg så forvirret...  Jeg havde første dag af sidste menstruation d. 20 juni, dvs. at jeg burde være 4+6.. Og jeg har stadig ikke opnået en helt positiv test... 

Så nu ville jeg lige høre om jeres erfaringer... Hvornår fik i to KNALD hamrende positive streger, på en test? 

Knus og kram herfra...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

xStinepigen

SilverShape skriver:

Hej de damer. 

Jeg er en smule forvirret... Sagen er nemlig den at jeg først fik 3 svagt positive teste, og derfor valgte jeg at tage til lægen, for at få bekræftet det, hos lægen fik jeg imidlertid en negativ test. 

Jeg blev en smule oprørt, idet at jeg jo havde fået 3 positive derhjemme, og gik derfor direkte hjem og tog en test mere... (test monster ), den var igen positiv... Om aftenen kunne jeg simpelthen ikke dy mig, og derfor tog jeg igen en, som var fuldstændig magen til den jeg tog efter lægen, nemlig svagt positiv.

Derfor ringede jeg igen til lægen dagen efter, og de ville derfor lave en ny test og så skulle jeg lige ind og snakke med lægen, her var min test dog positiv, lidt mere positiv end nogen af dem jeg før havde taget derhjemme, men ikke med to knald positive streger. 

Nu er jeg så forvirret...  Jeg havde første dag af sidste menstruation d. 20 juni, dvs. at jeg burde være 4+6.. Og jeg har stadig ikke opnået en helt positiv test... 

Så nu ville jeg lige høre om jeres erfaringer... Hvornår fik i to KNALD hamrende positive streger, på en test? 

Knus og kram herfra...

Sådan var der også her . Lægens teste er mindre følsomme. Du er gravid dit hcg skal bare lige have en chance for at stige

Anmeld Citér

23. juli 2015

SilverShape

xStinepigen skriver:

Sådan var der også her . Lægens teste er mindre følsomme. Du er gravid dit hcg skal bare lige have en chance for at stige

Ih hvor er det et dejligt svar at få! 

Er bare så bange for at der måske er noget galt, når jeg nu er 4+6 og stadig ikke har fået en helt positiv test. Som f.eks. graviditet uden for livmoderen eller lignende (ivrig googler her ) har dog ingen symptomer, ingen blødning eller smerter i underlivet, kun ømhed midt på maven... Måske er jeg bare en af de kvinder, som har et HCG-niveau der stiger langsomt... Hmm.. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

modesty

SilverShape skriver:

Hej de damer. 

Knus og kram herfra...

Hvad mener du med helt positiv? Så længe man kan se en streg nummer 2, er den positiv.

Anmeld Citér

23. juli 2015

SilverShape

modesty skriver:

Hvad mener du med helt positiv? Så længe man kan se en streg nummer 2, er den positiv.

Med helt positiv mener jeg, hvor at teststregen er ligeså positiv som kontrolstregen. 

Bliver kun mere og mere positiv af jeres kommentarer, i så fald må jeg jo være gravid.. Var bare bange for at der måske var noget galt, idét at jeg umiddelbart er 4+6 og stadig ikke har fået en ligeså tydelig teststreg, som kontrolstreg. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Da jeg testede, fik jeg aldrig en tydelig streg... Men testede heller ikke så mange gange. En streg er en streg. Stort tillykke!

Anmeld Citér

23. juli 2015

SilverShape

Saphiira skriver:

Da jeg testede, fik jeg aldrig en tydelig streg... Men testede heller ikke så mange gange. En streg er en streg. Stort tillykke!

Mange tak! Ih hvor er jeg glad, håber at alt er som det skal være! 

Anmeld Citér

23. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu testede jeg først 5+1 men der var den knaldhamrende positiv med det samme. Ikke nogen vente tid stregen var der da jeg tog staven ud af strålen

Anmeld Citér

23. juli 2015

L-Mortil3

Jeg har svaret 6+0 (6-) , jeg kunne få tydelige test fra 4+0 men begge streger først lige tydelige 6+0... Dette gælder for begge graviditeter

Anmeld Citér

23. juli 2015

SilverShape

MummiT skriver:

Nu testede jeg først 5+1 men der var den knaldhamrende positiv med det samme. Ikke nogen vente tid stregen var der da jeg tog staven ud af strålen

Nej hvor fint! Glædeligt med et hurtigt og meget klart resultat! 

Jeg har faktisk lige lavet en terminsudregning, gennem hjemmesiden vores børn, og heraf kan det aflæses at jeg faktisk kun burde være 4+1, så det er jo egentlig lidt af en ændring i forhold til hvad jeg troede. Men en streg er en streg, både ved læge og derhjemme, så den er jo god nok. NU vil jeg bare se frem til kommende scanninger og lægebesøg, håber at alt er som det skal være! 

Knus herfra! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.