Ny i ivf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
13 svar
7 synes godt om
23. juli 2015

Musen91

Jeg skal igang med Ivf behandling efter sommerferien.

Og kunne godt tænke mig og høre nogle positive historier eller erfaringer da jeg er ret nervøs for det og godt kunne tænke mig og høre andres oplevelser.

Kom gerne med jeres  

gode som dårlige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

MarianneRubi

SabrinaSkov skriver:

Og kunne godt tænke mig og høre nogle positive historier eller erfaringer da jeg er ret nervøs for det og godt kunne tænke mig og høre andres oplevelser.

Kom gerne med jeres  

gode som dårlige 

Vi er i ICSI 

første behandling i februar fik 5 æg ud og 4 befrugtede men de delte sig ikk som de skulle så forsøget blev aflyst og gælder ikke 

nyt forsøg så i mine øjne første ICSI forsøg igen i juni 

havde 16 blærer med i alt 12 æg ud 

11 de forsøgte at befrugte fordi det 12 ikk var modent nok, hvor så 9 ud af de 11 blev befrugtet 

de dyrkede de 9 og jeg fik et 8 cellet op på 3 Dyrkelses dag og 3 top kvalitets æg i fryseren og er i morgen 6+0 

jeg har dog været indlagt med en overstimulering (blev jeg for 14 dage siden altså på 4+0 og udskrevet 4+3 med et HCG på 412 

Så alt i alt er det her gået godt trods mit bmi er 30 og jeg er ryger og ikk har sluppet det helt da vi startede 

Anmeld Citér

23. juli 2015

ønskebørn74

SabrinaSkov skriver:

Kom gerne med jeres  

gode som dårlige 

Vil sige, at jeg håber det går hurtigere hos jer..

Vi var igennem mange forsøg, on and off har vi prøvet at blive forældre i 12,5 år.. Men da det så ENDELIG blev vores tur, snuppede vi to på en gang.. Hvor jeg vil hen er, at trods ufattelig sorg og smerte igennem årene, er de det hele værd. For hold nu op de er skønne. SÅ GIV IKKE OP!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juli 2015

Musen91

MarianneRubi skriver:

Vi er i ICSI 

første behandling i februar fik 5 æg ud og 4 befrugtede men de delte sig ikk som de skulle så forsøget blev aflyst og gælder ikke 

nyt forsøg så i mine øjne første ICSI forsøg igen i juni 

havde 16 blærer med i alt 12 æg ud 

11 de forsøgte at befrugte fordi det 12 ikk var modent nok, hvor så 9 ud af de 11 blev befrugtet 

de dyrkede de 9 og jeg fik et 8 cellet op på 3 Dyrkelses dag og 3 top kvalitets æg i fryseren og er i morgen 6+0 

jeg har dog været indlagt med en overstimulering (blev jeg for 14 dage siden altså på 4+0 og udskrevet 4+3 med et HCG på 412 

Så alt i alt er det her gået godt trods mit bmi er 30 og jeg er ryger og ikk har sluppet det helt da vi startede 

Årh stort tillykke  

Håber den lille spire holder fast og tak for svaret 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Musen91

ønskebørn74 skriver:

Vil sige, at jeg håber det går hurtigere hos jer..

Vi var igennem mange forsøg, on and off har vi prøvet at blive forældre i 12,5 år.. Men da det så ENDELIG blev vores tur, snuppede vi to på en gang.. Hvor jeg vil hen er, at trods ufattelig sorg og smerte igennem årene, er de det hele værd. For hold nu op de er skønne. SÅ GIV IKKE OP!!! 

Nej hvor er de da skønne! 

Ja jeg håber os det går stærkt og ikke alt for meget bøvl. Men min krop vil desværre bare ikke rigtig som jeg gerne vil den skulle. 

Men dejligt og høre den kan lade sig gøre på trods af mange år 

Anmeld Citér

23. juli 2015

ønskebørn74

SabrinaSkov skriver:

Nej hvor er de da skønne! 

Ja jeg håber os det går stærkt og ikke alt for meget bøvl. Men min krop vil desværre bare ikke rigtig som jeg gerne vil den skulle. 

Men dejligt og høre den kan lade sig gøre på trods af mange år 

Jeg har PCOS i den helt svære ende..

Anmeld Citér

23. juli 2015

MarianneRubi

SabrinaSkov skriver:

Årh stort tillykke  

Håber den lille spire holder fast og tak for svaret 

Håber vi dælme også 

vi har trods alt kæmpet 6,5 år selv 

mig tak  og det var så lidt 

håber du er lige så heldig lige så hurtig

Anmeld Citér

23. juli 2015

Musen91

ønskebørn74 skriver:

Jeg har PCOS i den helt svære ende..

Jeg har selv pco, dog ikke så slemt siger de, men jeg har min tvivl.

Anmeld Citér

23. juli 2015

FrkC

Vi prøvede selv i ca halvandet år før vi blev henvist .. Min kæreste har (fandt vi ud af) temmelig nedsat sædkvalitet, så vejen frem for os var ICSI .. 

Jeg fik taget 23 æg ud, de 15 blev befrugtet og endte med at få sat 1 æg op og få 1 på frys  Jeg er 26+0 i morgen  

Pøj pøj med det 

Anmeld Citér

24. juli 2015

ønskebørn74

SabrinaSkov skriver:

Jeg har selv pco, dog ikke så slemt siger de, men jeg har min tvivl.

Kan anbefale Svend Lindenberg. Han er ekspert i PCOS

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.