venter på svar, om jeg har svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
5 synes godt om
22. juli 2015

LBK

og er da gudskelov sendt hjem i ventetiden. 

Jeg var til alm JM tjek i dag, og har haft det skidt siden i mandags. Hovedpine, svimmel, ondt i maven en enkelt gang. 

JM måler mit Bt til 170/100  og der er spor af protein i urinen, men ikke noget hun synes var bekymrende. 

Men blev på baggrund af mine symptomer og BT sendt på fødegangen. 

her blev mit BT målt manuelt til 150/70. CTG viste at baby havde det fint. Så fik jeg taget den "store blodprøvepakke" som kan tage 4 timer at analyserer og det er så det jeg venter på nu...

UHh hvor er jeg nervøs.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Krydser fingre for falsk alarm - det svangerskabsforgiftning er noget værre lort hvor langt er du henne i graviditeten? 

Anmeld Citér

22. juli 2015

LBK

Jegkiggerpåfugle skriver:

Krydser fingre for falsk alarm - det svangerskabsforgiftning er noget værre lort hvor langt er du henne i graviditeten? 

Jeg er 35+4. 

Jeg håber selvfølgelig ikke det er det. Men hvis de ringer og ringer og siger at det ikke er. Hvorfor har jeg det så, så skidt!!!???

Anmeld Citér

22. juli 2015

Kamilla-m

LBK skriver:

Jeg er 35+4. 

Jeg håber selvfølgelig ikke det er det. Men hvis de ringer og ringer og siger at det ikke er. Hvorfor har jeg det så, så skidt!!!???

Giv endelig en update ☺

Anmeld Citér

22. juli 2015

Kløver

Krydser fingre for dig og håber ikke det er det. Har det selv nu for 4 gang 

Man kan sagtens have det skidt af andre årsager. Håber meget for dig, at det ikke er det 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Jeg er 35+4. 

Godt spørgsmål - kroppen er en mærkværdig ting og endnu mere mærkværdig under en graviditet - men en trøst er jo at HVIS det er svangerskabsforgiftning så er du godt med i graviditeten - vi har en på Fb i vores september gruppe som har født en bette bebs pga svangerskabsforgiftning - den er klare sig godt hvis det er en trøst og at det danske sygehusvæsen jo ikke er det dårligste sted at være når man føder for tidlig fødte - håber du får det bedre - krydser stadigvæk fingre

Anmeld Citér

22. juli 2015

LBK

Update: 

blodprøverne var gudskelov normale.. Men det ændrede jo ikke på at jeg stadig har det skidt. Så de gav mig en tid på fredag til kontrol hvilket jeg er helt tryg ved... 

De sagde jeg selvfølgelig skulle komme hvis det blev værre. Det håber jeg selvfølgelig ikke på for synes da det er slemt nok i forvejen ..

Anmeld Citér

22. juli 2015

De3Guldklumper

LBK skriver:

Update: 

blodprøverne var gudskelov normale.. Men det ændrede jo ikke på at jeg stadig har det skidt. Så de gav mig en tid på fredag til kontrol hvilket jeg er helt tryg ved... 

De sagde jeg selvfølgelig skulle komme hvis det blev værre. Det håber jeg selvfølgelig ikke på for synes da det er slemt nok i forvejen ..

Dejligt at høre det ikke var Svangerskabsforgiftning. 

Da jeg ventede mig her sidste gang kom jeg også ind til tjek for det da jeg havde alle symptomer. Alt så fint og normalt ud men jeg havde det virkelig dårligt. Jeg blev beordret hjem i ro og efter 14 dage på sofaen aftog symptomerne - så mit var simpelthen stres relateret ifb med mit arbejde da jeg arbejdede en del. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Update: 

Tøv heller ikke med at vente - men dejligt blodprøverne var normale, det kun godt for både dig og bebs <3

Anmeld Citér

22. juli 2015

LBK

De3Guldklumper skriver:

Dejligt at høre det ikke var Svangerskabsforgiftning. 

Da jeg ventede mig her sidste gang kom jeg også ind til tjek for det da jeg havde alle symptomer. Alt så fint og normalt ud men jeg havde det virkelig dårligt. Jeg blev beordret hjem i ro og efter 14 dage på sofaen aftog symptomerne - så mit var simpelthen stres relateret ifb med mit arbejde da jeg arbejdede en del. 

Jeg havde begyndende svangerskabsforgiftning i min første graviditet men var over termin og blev sat igang. Og så var det problem jo væk. 

Jeg gider bare ikke være så skidt tilpas ØV

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.