Fårup sommerland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. juli 2015

Tin

Profilbillede for Tin

Vi skal i fårup sommerland her i ferien. Børnene har længe plaget om det, og nu har jeg givet efter. 

Men puha det er dyrt. Vi er 7 der skal afsted og den yngste er 7 år.

Nogle der kender til nogle gode rabat pakker eller lignende?? 

Vi kommer afsted uanset hvad,men de penge der er sparet, er tjent ind til is og synes jeg har tjekket rundt om jeg kan finde nogle billige tilbud,men kan ikke rigtig finde noget.

Så hjælp tak....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har nogle gange set tilbud på pakker til forlystelsessteder i Kvicklys kataloger. Jeg er ret sikker på, at der har været tilbud på bl.a. Fårup, Legoland og Bonbon-land. Jeg har ikke lige lagt mærke til, hvad den til Fårup var på tilbud til, da jeg ikke var interesseret i den, men Legolands kunne fås til 199,- for en entrébillet på et tidspunkt, og det er noget under normalprisen på vist næsten 400,- for en voksenbillet. Jeg har dog ikke købt nogle af pakkerne, så jeg ved ikke, om der kan være nogle restriktioner på, hvornår de kan bruges, men det var her i ferien, jeg så tilbuddet.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Tip!

Har i årskort/sæson kort til andre steder? 

Vi har hele familien sæsonkort til Djurs sommerland, og vi får 50 % på indgang til Fårup sommerland. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Tin skriver:

Vi skal i fårup sommerland her i ferien. Børnene har længe plaget om det, og nu har jeg givet efter. 

Men puha det er dyrt. Vi er 7 der skal afsted og den yngste er 7 år.

Nogle der kender til nogle gode rabat pakker eller lignende?? 

Vi kommer afsted uanset hvad,men de penge der er sparet, er tjent ind til is og synes jeg har tjekket rundt om jeg kan finde nogle billige tilbud,men kan ikke rigtig finde noget.

Så hjælp tak....

ja næsten 1900 er meget. 

har du prøvet på dba, gul og gratis og sådan nogle steder, om der er nogen der sælger billigt?

Anmeld Citér

22. juli 2015

Charmed_03

Hvis du bestiller billetterne èn dag før i skal afsted på deres hjemmeside kan du spare 10% per billet. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg svarer lige samlet her

Jeg har tjekket gul og gratis og DBA, og der er bare ikke en eneste billet at finde. 

Jeg havde dog ikke set det med de 10% på deres hjemmeside og det er da bestemt værd at tage med. 

Tak for jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.