Graviditet udenfor livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2015

leine

Hej 

Jeg er ny herinde

Er der nogen af jer der ved hvorfor ens læge vil checke en for graviditet udenfor livmoderen ... ??

kunne være i havde i havde nogle gode råd/svar :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

L-Mortil3

Hej 

Jeg er ny herinde

Er der nogen af jer der ved hvorfor ens læge vil checke en for graviditet udenfor livmoderen ... ??

På baggrund af symptomer på det �� stærke smerter, mavekrampe, opkast, blødning, feber, kold sved, svimmelhed... 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Os&lilledig

leine skriver:

Hej 

Jeg er ny herinde

Det er noget skidt hvis der sidder et foster i en æggestok og vokser. Så ved den mindste mistanke bliver det tjekket

Anmeld Citér

22. juli 2015

Hønsemor

Din læge tjekker, hvis du har de typiske symptomer som er nævnt længere oppe..

I værste fald kan en graviditet udenfor livmoderen medføre død - hårdt men sandt.. Det skyldes at ægget har sat sig fast andet sted en livmoderen og hvis den brister, medføre det indre blødninger, så lægerne ser selvfølgelig helst at graviditeten bliver afbrudt enten kemisk eller via operation..

Anmeld Citér

22. juli 2015

jeanett1988

Som de andre skriver, så tjekker de ved den mindste mistanke om gul. Jeg har haft to gul, den første gang tog de det meget seriøst med scanninger, blodprøver osv. Anden gang nåede jeg ikke til første kontrol scanning før min ene æggeleder sprang og jeg blev haste opereret pga indre blødning. 

Jeg synes det er fiint hvis de tjekker ved mistanke, for det er ikke en sjov proces ellers at skulle igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.