Hjælp.. Smerter i lysken :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2015

Joe92

Hejsa. Har et spørgsmål angående smerter i lysken. jeg har de sidste par dage haft ondt  i mit underliv, og det betragtede jeg som en del af det at være gravid selvfølgelig. men i morges  vågnede jeg og havde vildt ondt i venstre side af lysken. det stak og blev ved i en halv times tid. kunne ikke finde nogen måder at lægge på.. det skal lige siges at jeg kun er imellem uge 6 og 7. var til en tidlig scanning igår og det ligger i livmoderen og der var hjerteslag. håber nogen kan berolige mig lidt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Carina:-)

Helt normalt 

Det er det hele der giver sig og især hvis du er førstegangsgravid kan det være voldsomt smertefuldt og voldsomt når man ikke har prøvet det før.

Men også som flere gangs kan det gøre virkelig ondt - og det er ganske normalt. Og når du har set hjerteblink så er risikoen meget ,meget lille for SA . 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Joe92

Carina:-) skriver:

Helt normalt 

Det er det hele der giver sig og især hvis du er førstegangsgravid kan det være voldsomt smertefuldt og voldsomt når man ikke har prøvet det før.

Men også som flere gangs kan det gøre virkelig ondt - og det er ganske normalt. Og når du har set hjerteblink så er risikoen meget ,meget lille for SA . 

Tak for dit svar så er jeg mere rolig. Blev ret forskrækket over det pludselig gjorde så ondt . Men rart at hører man sagtens kan have det sådan

Anmeld Citér

22. juli 2015

SofiaMik

Har jeg haft i hver graviditet. Det er det gule legeme som passerer i din æggestok og som sørger for at opretholde graviditeten. Det er samme følelse som ægløsningssmerter. Det varer som regel til uge 12-14 hvor moderkagen er stor nok til at tage over.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.