Negative tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2015

Hvorforikkemig

i dag er det 10 dage siden jeg skulle have haft menstruation efter IUI-H forsøg. Men der er ikke kommet noget. Mine graviditetstests er negative. Kan de ændre sig til positiv??? Andre der først har testet negativ og så positiv senere??? Jeg har ingen symptomer på graviditet. Men håbet er der 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Hvorforikkemig

Hvorforikkemig skriver:

i dag er det 10 dage siden jeg skulle have haft menstruation efter IUI-H forsøg. Men der er ikke kommet noget. Mine graviditetstests er negative. Kan de ændre sig til positiv??? Andre der først har testet negativ og så positiv senere??? Jeg har ingen symptomer på graviditet. Men håbet er der 

Og hvornår testede i positiv???

Anmeld Citér

22. juli 2015

Os&lilledig

Hvorforikkemig skriver:

Synes din klinik skal scanne dig for evt. Cyster.. Det kan udsætte mens efter IUI.. 10 dage over tid og uden mens virker mystisk. Har de ikke taget blodprøve? En anelse uprofessionelt hvis de ikke regere på det, hvis det ikke er normalt for dig. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Hvorforikkemig

Både klinikken og min læge har ferielukket til den 3. August. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.