gode hjemmesider boliger til leje??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
8 svar
4 synes godt om
21. juli 2015

ung-mor-2014

min kæreste og jeg står og vil flytte, grunden er vores udlejer..

vi har boligportalen

men vi leder også i lille omkreds, og helst noget ude på landet, eller noget meget fredeligt med dyr tilladt, i Herning kommune.

nogle som kender nogle hjemmesider??

vi er på lidt bar bund...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

Bshizzle

ung-mor-2014 skriver:

vi har boligportalen

men vi leder også i lille omkreds, og helst noget ude på landet, eller noget meget fredeligt med dyr tilladt, i Herning kommune.

Har du tjekket Facebook for grupper "lejlighed til leje Herning" "hus til leje......."?  

Så bare i en anden gruppe på facebook, at nogle skrev der findes forskellige grupper med den slags. 

Ellers måske kigge i en lokal avis for lejligheder? 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Annemette07

ung-mor-2014 skriver:

vi har boligportalen

Måske nogle lokalaviser :-) nu bor jeg i Horsens, men der er sådan nogle lokalaviser der kommer midt på ugen hvor der nogle gange er udlejningsnnoncer i :-) det var da en mulighed at Se om det ikke findes i Herning også

Anmeld Citér

21. juli 2015

ung-mor-2014

Bshizzle skriver:

Har du tjekket Facebook for grupper "lejlighed til leje Herning" "hus til leje......."?  

Så bare i en anden gruppe på facebook, at nogle skrev der findes forskellige grupper med den slags. 

Ellers måske kigge i en lokal avis for lejligheder? 

Så må vi tjekke Facebook

lokalavisen kommer ikke hos os, har den ikke gjordt imens vi har boet på denne adresse (boet to steder i samme by) :/

Anmeld Citér

21. juli 2015

ung-mor-2014

Annemette07 skriver:

Måske nogle lokalaviser :-) nu bor jeg i Horsens, men der er sådan nogle lokalaviser der kommer midt på ugen hvor der nogle gange er udlejningsnnoncer i :-) det var da en mulighed at Se om det ikke findes i Herning også

Lokalaviser fiser forbi vores postkasse på den nye adresse, der hvor vi boede før i byen fik vi alt, nu får vi nærmest intet :/

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mimic

ung-mor-2014 skriver:

vi har boligportalen

der er

www.lejebolig.dk

www.boligbasen.dk

www.boligsurf.dk

lige dem jeg kender

Anmeld Citér

22. juli 2015

Annemette07

ung-mor-2014 skriver:

Lokalaviser fiser forbi vores postkasse på den nye adresse, der hvor vi boede før i byen fik vi alt, nu får vi nærmest intet :/

Man kan ofte finde dem på nettet. Det kan vi i hvert fald :-)

Anmeld Citér

22. juli 2015

Carina:-)

Facebook-Prøv ting til salg i Herning og omegn 

Kommer også fra Herning og der plejer at være rigtig god respons når folk søger noget at leje :) 

Anmeld Citér

22. juli 2015

A.n.onym.

Der er noget her http://www.faellesbo.dk/Søg-bolig/Ledige-boliger/Flere-ledige-boliger.aspx

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.