Teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. juli 2015

HappyOne

Jeg skulle have haft min mens i dag, men hverken mens smerter eller mens er kommet. Jeg tog en test i morges som havde en meget meget meget sag streg efter 7 minutter. (den var ultra svag).

Hvornår ville i teste igen? 

Tror ikke jeg kan lade være med at teste i morgen, men kan det have udviklet sig til i morgen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

mortilfreja

HappyOne skriver:

Jeg skulle have haft min mens i dag, men hverken mens smerter eller mens er kommet. Jeg tog en test i morges som havde en meget meget meget sag streg efter 7 minutter. (den var ultra svag).

Tror ikke jeg kan lade være med at teste i morgen, men kan det have udviklet sig til i morgen? 

Har du et billede af testen? 

Anmeld Citér

21. juli 2015

HappyOne

mortilfreja skriver:

Har du et billede af testen? 

Nej, kan slet ikke fange den på billede. Den er meget svag  

Anmeld Citér

21. juli 2015

Chellie

HappyOne skriver:

Du skal nok ikke forvente den store udvikling allerede til i morgen, hvis den er så svag .. Giv det mindst to-tre dage, gerne en uge. Så burde du kunne se en forskel 

Anmeld Citér

21. juli 2015

xStinepigen

HappyOne skriver:

Mindst 48 timers mellemrum, men hvis den er så svag ville jeg nok vente et par ekstra dage, selvom det kan være skide svært

Anmeld Citér

21. juli 2015

Os&lilledig

HappyOne skriver:

Jeg kunne godt se en forskel fra da til dag.. Mine test blev altid bedst med eftermiddags urin

Anmeld Citér

22. juli 2015

HappyOne

Chellie skriver:

Du skal nok ikke forvente den store udvikling allerede til i morgen, hvis den er så svag .. Giv det mindst to-tre dage, gerne en uge. Så burde du kunne se en forskel 

Det er bare 36 dage siden sidste mens første dag  

Anmeld Citér

22. juli 2015

Chellie

HappyOne skriver:

Det er bare 36 dage siden sidste mens første dag  

Men husk, vi er jo allesammen forskellige .. Jeg har en søster, der ikke kunne teste positivt før uge 7, selvom hun vidste, den var god nok (det var hendes 2. Barn, hun kunne genkende følelsen).. Nogen danner bare HCG hurtigere end andre 

Anmeld Citér

22. juli 2015

HappyOne

Chellie skriver:

Men husk, vi er jo allesammen forskellige .. Jeg har en søster, der ikke kunne teste positivt før uge 7, selvom hun vidste, den var god nok (det var hendes 2. Barn, hun kunne genkende følelsen).. Nogen danner bare HCG hurtigere end andre 

Ja det er rigtigt, det er nok bare mig der ønsker at få to tydelige streger, for synes ventetiden er uretfærdig lang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.