Vaganisme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej Vil lige høre  om Der er Andre herinde Der lider af Det.

Jeg har haft Det en del år nu og De har opgivet at hjælpe mig har været ved flere sexologer og diverse redskaber men intet hjælper. Det er smerte  fuldt Kan Ikke dyrke sex  og gyn undersøgelse er også umuligt medmindre De har bedøvelse s creme. Men Kan heller Ikke bruge tampon hvilket nok er Det værste  da Jeg har uregle menstruation  og når Det endelig kommer Det vand fald I 7-14 dage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

esioul

Anonym skriver:

Jeg har haft Det en del år nu og De har opgivet at hjælpe mig har været ved flere sexologer og diverse redskaber men intet hjælper. Det er smerte  fuldt Kan Ikke dyrke sex  og gyn undersøgelse er også umuligt medmindre De har bedøvelse s creme. Men Kan heller Ikke bruge tampon hvilket nok er Det værste  da Jeg har uregle menstruation  og når Det endelig kommer Det vand fald I 7-14 dage

Kender ikke til det, men det lyder virkelig ikke rart 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Lider ikke selv af det. Men har lige læst lidt om det for at se hvad det præcist var. Kan se at det er at grunden til sygdommen for det meste er psykisk. Så har du prøvet at tale med en psykolog om det?

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lider ikke selv af det. Men har lige læst lidt om det for at se hvad det præcist var. Kan se at det er at grunden til sygdommen for det meste er psykisk. Så har du prøvet at tale med en psykolog om det?

Ja op til  flere gange og Det har aldrig virket De fandt så ud af Det Ikke var psykisk for Jeg er åbenbart en af De få  Der får ufrivillig stramninger  og Jeg Vil aldrig kunne føde  børn selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.