Spiral fjernet men menstruation udebliver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2015

puttenut

Hej alle i skønne kvinder

Jeg fik fjernet min kobberspiral for en uges tid siden og jeg skulle have haft min menstruation for 3 dage siden.

Er der nogle af jer der ved omkring sin cyklus bliver anderledes efter udtagning af spiral?

Lægen sagde at der ikke burde være noget anderledes efterfølgende, men bliver bare lidt usikker når der intet sker.

Med venlig hilsen

DS

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

Olaf

puttenut skriver:

Hej alle i skønne kvinder

Jeg fik fjernet min kobberspiral for en uges tid siden og jeg skulle have haft min menstruation for 3 dage siden.

Er der nogle af jer der ved omkring sin cyklus bliver anderledes efter udtagning af spiral?

Lægen sagde at der ikke burde være noget anderledes efterfølgende, men bliver bare lidt usikker når der intet sker.

Med venlig hilsen

DS

Min mens udeblev indtil den næste gang jeg skulle have mens, og min læge sagde at det var helt normal  

Anmeld Citér

22. juli 2015

puttenut

Olaf skriver:

Min mens udeblev indtil den næste gang jeg skulle have mens, og min læge sagde at det var helt normal  

Tusind tak for dit svar. Det gav mig lidt mer ro i maven :-) 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Fremad

Min er udeblivet hver gang jeg har fået taget min ud....

Sidste gang var pga vi ønskede en lille ny, og der kom.mens ikke da der var bid med det samme  

Anmeld Citér

25. juli 2015

puttenut

sscm skriver:

Min er udeblivet hver gang jeg har fået taget min ud....

Sidste gang var pga vi ønskede en lille ny, og der kom.mens ikke da der var bid med det samme  

Ej hvor dejligt for jer og tusind tak for dit svar :-) 

Jeg har stadig ikke fået min menstruation og overvejer at tage en g-test, men er også lidt bange for at blive skuffet  

Hvor længe efter skulle du have haft menstruation efter udtagning af spiral? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.